Elämään_eksynyt
Vasta-alkaja
Pakko johonkin päästä purkamaan, kun eilen mies myönsi lopulta että on pettänyt kesällä kerran minua. Meidän suhde on ollut aika huonossa jamassa jo pitkään, eikä mun tunteet miestä kohtaan ole ollut niin suuria ja syviä kuin ennen. Mies on sanonut että häntä harmittaa kun en enää kutsu häntä kullaksi, vaan nimellä. Seksiä meillä on maksimissaan 4 kertaa kuussa ja aina miehen aloitteesta (mies yeittämättä useammin, mutta jäänyt ilman). Miehellä on ollut tämä nainen kaverinaan jo parin vuoden ajan ja yhteydenotot heillä on ollut työpäivien aikana salassa minulta. Olen aina ajatellut että haluan erota jos mua petetään, mutta nyt kuitenki mietin onko tässä mahdollista jatkaa? Onko mun mahdollista luottaa mieheen enää koskaan ja saanko palautettua tyrehtyneitä tunteitani? Meille on kolmas lapsi tulossa, joka sinällään varmasti vaikuttaa haluuni ehkä yrittää, mutta sitten taas tekee asiasta pahemman, kun olin jo raskaana kun mies petti. Ajatukset sinällään sekasin, mutta jokseenkI myönnän myös että olen ollut huono ja välinpitämätön puoliso, mutta ei se oikeuta pettämään, eikä mieskään mua kovin kauniisti ole kohdellut. Onko teillä millaisia kokemuksia pettämisestä?