Meillä o tarkotus asettua ny Tampereelle vakituisesti. Mää muutan eka ja mies sitten keväällä perässä. Kiva kämppä saatiin jo haluamastamme kaupunginosasta ja aika pienellä vaivalla. Kun kuulin, että kämpästä pitää taistella kirjallisella hakemuksella, olin niin jes!-fiiliksillä, koska mun spesialiteetti on helvetin pätevänkuulosten hakemusten naputtelu. Oksennus suussa kirjotin hakemuksen meille, ja en yllättyny yhtään, ku meiät valittiin vuokralaisiks. Jos meiät ois haastateltu puhelimitse, ni ohi ois menny se kämppä, koska meikäläinen kuulostaa stressaavissa tilanteissa aina epänormaalilta piripäältä. Mutta Tampere on tosi bueno just sen takia, että perhe ja moni kaveri asuu niillä main ja mummolakin on kahden talon päässä. Aattelin mummolaan piipahtaa teelle harva se ilta sitten. Äippä voi sitten rahdata mummia ja pappaa että mua möhömahani kanssa sitten ruokakauppaan. Kaks kärpästä samalla iskulla.
Ja tsemppiä sulle, Maiski! Vanhana sekopäänä ymmärrän tasan sen, ettei pysty ja jaksa olla yksin ja seinät kaatuilee päälle. Mulle o tullu elämässäni paskaa niskaan huomattavasti enemmän ku laki sallii, ja monta vuottakin meni sillai, että pystyin olemaan yksin jotakuinkin kolmisen tuntia. Asiat muuttu paljo, ku tapasin nykyisen aviomieheni ja kävin kaksi vuotta terapiassa. Erossaolon pystyy kyllä kestään, jos muut asiat on hyvin, mutta se voi todellakin olla rankempaa, jos oma jaksaminen on alentunut. Toivottavasti kaikki meistä saavat kuitenkin vertaistukea tästä ketjusta! :)