Mies masensi, minä yritän voida hyvin....

  • Ketjun aloittaja Hanna78
  • Aloituspäivämäärä
H

Hanna78

Vieras
Olen 7.viikolla raskaana ja hyvin onnellinen. Ukkoni ei ollut niin hyvillään positiivisesta tuloksesta, meillä aiemmin 8v vanha tyttö. Ukko kiukutellut ja suomeks sanottuna vittuillu noin parin viikon ajan joka asiasta kun kerroin positiivisesta tuloksesta...
Aiemmassa suhteessani kärsin lapsettomudesta, sitä ei koskaan tutkittu, kummankaan osalta. Olimme silloisen miehen kanssa yhdessä noin 6v.

Nyt on kaksi lasta tulossa parin päivn unohduksesta, siis pillerin ottamisesta.....
 
:meh: ikävä tilanne, varsinkin kerta lapsen saanti ei ole ollut sinulle itsestään selvyys.
En osaa muuta neuvoa sanoa kun, että kerro ihan avoimesti miltä sinusta tuntuu kun testi oli positiivinen ja kuinka pahalta tuntuu hänen käytöksensä ja puheensa. Kaikki vaan pihalle mitä päässä pyörii :) Koita samalla kysellä hänen fiilistään ja pelkääkö hän jotain tai luuleeko hän että nyt taas loppu omaelämä kun alkaa vaipparumba jne.. Ehkä mieheskin kärsii tästä ns " alkujärkytyksestä" ja parin viikon päästä hän voi olla kuin eri ihminen.. Itselläni ei kokemusta tosta alkuajan jännityksestä ole, mutta olen monesti lukenut joidenkin miesten siitä kärsivän..
Onnea odotukeen ja toivottavasti mieheskin rauhottuu nopeasti :)
 
Takaisin
Top