Kyfi9105640
Silmät suurina ihmettelijä
Eli minulla on seuraava ongelma: Olen jo 27-vuotias nuori nainen, parisuhteessa 28 v miehen kanssa, oltu 3 vuotta. Itsellä vauva ollut haaveissa jo kauan, itse asiassa olen aina tiennyt haluavani lapsia... Mielestäni tässä iässä (27v) pitäisi jo alkaa vakavasti miettiä ehkäisyn pois jättöä ja lapsen tekoa jos lapsia haluaa. No, olen maininnut miehelle usean kerran siitä että haluan lapsia ennen kuin olen 30 v, mies sanonut joka kerta että haluaa matkustella ensin ja että yli 30v ehtii hyvin. Itsellä on kuitenkin ollut syömishäiriö teini-iässä minkä pelkään vaikeuttavan raskaaksi tuloa, vaikka olen siitä ollut parantunut jo vuosia ja kuukautiset tulevat säännöllisesti.
Nyt äsken mainitsin taas miehelle lasten teosta, ja että haluaisin ja että voisin jo nyt alkaa yrittää lasta tai viimeistään 2 v sisällä. No, mies alkoi mököttää ja sanoi että haluaa että käymme vielä 3 matkalla ennen sitä. Hän sanoi myös että kasaan hänelle paineita ja että pelkää että joutuu taipumaan haaveeni takia.
Mietin mitä tässä tilanteesssa voi tehdä? Raskaaksi tulosssa voi mennä jopa yli vuosi, ja pahimmassa tapauksessa siihen vaaditaan hedelmöityshoidot (syömishäiriö teininä). Pitääkö minun teistä jo alkaa kiireellä yrittää vai onko vielä aikaa? Jos en saa lapsia, enkä saa edes yrittää, tiedän että katkeroidun.
N27
Nyt äsken mainitsin taas miehelle lasten teosta, ja että haluaisin ja että voisin jo nyt alkaa yrittää lasta tai viimeistään 2 v sisällä. No, mies alkoi mököttää ja sanoi että haluaa että käymme vielä 3 matkalla ennen sitä. Hän sanoi myös että kasaan hänelle paineita ja että pelkää että joutuu taipumaan haaveeni takia.
Mietin mitä tässä tilanteesssa voi tehdä? Raskaaksi tulosssa voi mennä jopa yli vuosi, ja pahimmassa tapauksessa siihen vaaditaan hedelmöityshoidot (syömishäiriö teininä). Pitääkö minun teistä jo alkaa kiireellä yrittää vai onko vielä aikaa? Jos en saa lapsia, enkä saa edes yrittää, tiedän että katkeroidun.
N27