Mielitekoja ja inhokkiruokia

Mies tekee kohta sienikastiketta, se ei oikee uppoo kun en tykkää siitä muutenkaa

Mut huomenna aamulla kun mies lähtee töihin me mennää kauppaa ostaa dippiä ja sipsiä, toi esikoinen ei onneks osaa vielä juoruta :nailbiting:

Eilen alko sitten se oksentelu. Onneks vaan muutaman kerran päivässä ettei tarvii koko aikaa vessassa viettää. Nyt sit pystyy syömään oikeestaan vaan kylmiä juttuja ja haluan vaan kasvissosekeittoa enkä saa sitä just nyt ja se ei tunnu kivalta! Kaikki mitä suuhunsa laittaa pitää pureskella kunnolla ja vähä varoen.

Tein tälläviikolla jauhelihaa ja paistaessani sitä se haisi aivan järkyttävälle ja sillon tuli jo mieleen että olisinkohan taas kun haisi samalle kun raskaana ollessa.. Ihan järkkyä!

Parsakaalia on tehnyt mieli tällä viikolla. :D
Siinä taitaa olla paljon foolihappoa, että ehkä keho yrittää kertoa jotain. Syön kyllä vitamiineja myös.

Mies oli ekan raskauden jälkeen pettynyt, kun ei joutunut kertaakaan keskellä yötä hakemaan mulle kaupasta mitään hullua. Ehkä pitää nyt juoksuttaa edes kerran... ;)

Mulla on ollut aikaisemmissa raskauksissa (tyttö vm 07 ja poika vm 10) yksi yhteinen ällötys ja se on grillauksesta ym paistamisesta lähtevä haju... alkuraskaus ollut molempien kanssa kevät/kesä ja tämäkin nyt sitten myös.. (ei ole vielä alkanut ällöttämään nyt rv 5+0) Eli just se aika kun oikein grillataan ym ja jokapaikasta kantautuu grillauksen hajuja..... Sitä siis odotellessa...:depressed: Nyt on kyllä se hyvä puoli että on nenä tukossa koivu allergian vuoksi ni en haista enkä maista mitään muutenkaan:grin

Mulla on näköjään toistaseksi tässä raskaudessa sama kuin esikoisestakin, eli suolaista ja sen kanssa raikasta tekee mieli. Mitään makeeta ei ollenkaan. Tänään syödessä aloin haaveilemaan hernekeitosta :D Ja mulla siis esikoinen oli tyttö, loppuraskaudessa alko vissiin maistumaan makeakin. Siinä raskaudessa pahin himo oli kirpeät satsumat, saa nähdä mikä tässä tulee olemaan.

Tänään jäi kahvi kuppiin... Normaalisti juon useemman kupin päivässä..

Himoina lämmin kaakao, jäävuorisalaatti, vesimelooni, omenat ja mäkkärin ranskalaiset :D viime viikon tiistaina leivoin mokkapaloja, kun olin ihan himoissani.. Nyt ajatuski oksettaa :D

Mulla tekee mieli maitoa! :D en siis juo maitoa pelkästään ikinä, nyt tekee ihan hirveesti mieli kokoajan! :D

Merimiespataa oli pakko saada!

Ruusutarha, mulla teki kans maitoa mieli ekassa raskaudessa! Nyt ei oo ollu vielä mitään himoja.

Parsaa voisin syödä vaikka kuinka paljon ja maitoa kuluu huomattavasti normaalia enemmän. Sipsiä kans tekis hurjasti mieli, mutta onneksi hyvin suolatut grillatut parsat ajaa saman asian (ja on terveellisiä).

Esikoisen kohdalla muuten sai oikein luvan kanssa syödä salmiakkia (kohtuudella) matalan verenpaineen hoitoon. Näin ne suositukset muuttuu...

Mä ostin purkillisen punajuuria ja söin varmaa 15 viipaletta heti! :rolleyes: varmaa joku raudanpuutos, ku alko noin kovasti tekee mieli punajuurta... :wideyed:

Ruisleipä ja kermaiset ruoat maistuu, mut sama ruoka ei uppoa monesti peräkkäin. Pitää paljon vaihdella niin saa ruokaakin syötyä.

Mä ostin purkillisen punajuuria ja söin varmaa 15 viipaletta heti! :rolleyes: varmaa joku raudanpuutos, ku alko noin kovasti tekee mieli punajuurta... :wideyed:
Mä en uskaltanu viime raskaudes syyä punajuurta kun siin oli sitä jotain

Tää ny ei oo mitään syötävää, mutta vessan pöntön raikastin haisee ällölle :wtf:

Hahaa, lidlin kerrosjugurtti, oon syöny tänään neljä :-D

Söin iltapalaks (?) just ison kulhollisen salaattia johon ripottelin päälle suolaa ja ison kupillisen kaakaoo :D
Makeeta ei tosiaan tee muuten mieli paitsi ton kaakaon muodossa.

Takaisin