Mielitekoja ja inhokkiruokia

Mulla himoina on tällä hetkellä hapankorput, jalopenot, kylmät hedelmät ja viili. :laughing002 Inhokkeja ei sen kummemmin vielä ole ilmennyt, energiajuomat haisee ihan kuolemalle, samoin miehen proteiinit.

Rakastamani kahvinjuonti loppui kuin seinään alkuviikosta. Lähes kaikki normaaliin ruokavaliooni kuuluva perusruoka ällöttää. Rasvaiset ruoat ja liharuoat erityisesti. Nälkä kuitenkin on koko ajan

Tällä hetkellä suosikkeja on riisimurot, viinirypäleet, smoothiet, riisikakut, vesimeloni ja puurot. Mausteista / nepalilaista ruokaa tekee mieli.

Mulla suolaisen himo ilmenee myös salmiakin haluna, varmaan matalat paineetki vaikuttaa tähän. Ootteko muut kuin orjallisesti noudattanu tuota nykysuositusta tähän salmiakin/lakritsin syöntiin liittyen?

Kohtuus kaikessa. Eikös siinä thl ohjeessakin ole, että esim. muutama nami tai pala lakritsijäätelöä ei haittaa ;)

Kyllä mullakin meni taas eilen muutama lakun pala. Jos ihan hirveesti tekee mieli niin on jonkun verran popsinu:p

Söin esikoisen aikaan pussin päivässä, suunnilleen :-D kuinkahan nyt selviää ilman :-D

Nyt tullu voimakas makeanhimo pintaan. Suklaamuroja, karkkia, pullaa... :D tuntuu et noi suklaamurot varsinki nyt ihan must ja että saan pahoinvoinninki piettyy kurissa niillä :D oikee ruoka taas ei meinaa maistua. Tai saan syötyä et ei tuu pahoinvointia sen koommin mut ei vaa tee mieli yhtää :D

Heh ja itekki tyhjensin yks päivä pussillisen lakritsaa ja nyt piti saaha vihree pantteripussi et salmiakkiaha tossaki on :D

Pelkkää roskaa pystyy syömään.. Hese, burger king, mäkki, pitsat ja valmisruoat. Ihan sama toisaalta tässä vaiheessa, mieluummin vaik 10kg extraa ku helvetin pahaolo 24/7. Tänään lensi muutenki ekan kerran oksu ja olo on ollu kohta viikon suoraan sanottuna aika paska.. Toivottavasti tätä ei kestä kovin kauaa ku pitäis yrittää pystyä normaaliin elämäänkin eikä se täältä sängyn pohjalta onnistu:(

Mun tekee mieli jotai suolasta esim. Sipsiä ja dippiä. Vielä pystyy normiruokaa syömään...

Ärsyttävää, mulla ei oikein haluta mitään. Sittenku syön, ei oikein mitään kunnon mielihyvää siitä.
Byhyy

Ei pysty mitään rasvasta syömään, syöny vaan mansikoita, vesimelonia, hedelmiä, kaikkea raikasta. Muusta tulee öklö olo :/

Tänään ei oo meinannut normiruoka maistua. Kaikkea makeeta vaan :D

Kahtena päivä peräkkäin käyty nyt intialaisessa, ja miten ihanaa kun sain oikeeta ruokaa alas ensimmäistä kertaa koko viikkoon:happy:

Takaisin