Mielitekoja ja inhokkiruokia

Tortillaa oon vetäny jo pari pakettia... Kröhöm. Tulista tekee myös mieli.

Tortillaa oon vetäny jo pari pakettia... Kröhöm. Tulista tekee myös mieli.

Sama täällä! Normalisti en tykkää tulisesta, mut tänäänkin oli pakko käydä ostaa nacho sipsejä ja siihen tulista tacokastiketta ja NAM!

Toinen on paahdettu ruisleipä tomaatilla ja kurkulla. Sekä kiivit.

Uskotteko että tytöistä ja pojista olis eri mielitekoja? Onko kokemusta?

Rasvasta ruokaa tekee mieli. Toisen lapsen alkuraskaudessa himoitsin hesen juustoateriaa ja nyt tehnyt taas mieli juustohampparia. Normaalisti en kyllä hesen aterioista piittaa. Joku sanoi joskus että rasvasen ruan himo tietäisi sitä että poika tulossa. En sitten tiedä, mutta toinen oli poika :D Ensimmäinen oli tyttö ja silloin teki mieli kaikkea makeaa. Saas nähdä onko nyt tämä kolmaskin poika.

Mun tekee mieli persikoita! Leipä ei meinaa upota yhtään mutta hapankorput menee hyvin, samoin löysin nyt aamupalalle murot. Kahvia en oo enää pystynyt juomaan. Mitään karkkeja, suklaata ym herkkuja ei tee mieli yhtään. Joutuu syömään pieniä annoksia usein ja siinä riittääkin keksimistä mitä sitä aina söisi... :D

Viimeksi pahoinvoinnin aikaan mä vedin maustamattoman jukurtin, veden, mehukeiton, mehun ja puuron ohella hesessä. Ja poika tuli.

Mun tekee hirveesti mieli kinkkukiusausta ja punajuurisalaattia, ja laatikko onkin just menossa uuniin. :D Samoin sipsit ja karkit menee :D

Muutenkin olen aika nirso ruuan suhteen niin ei ole vielä kerennyt tulemaan inhokkia :)

Mää kuolaan ihan himona lihaa! Pekonia, pihvejä, kebabia... samaten sit rasvasia pottuja (ranskiksii ja perunapalloja) :D Normaali minä on siis enemmä kana/kala/vege ja pastan ystävä :D ja jäätelö ❤ eli kaikkea terveellistä ja siilleen :p

Rasvasta ruokaa tekee mieli. Toisen lapsen alkuraskaudessa himoitsin hesen juustoateriaa ja nyt tehnyt taas mieli juustohampparia. Normaalisti en kyllä hesen aterioista piittaa. Joku sanoi joskus että rasvasen ruan himo tietäisi sitä että poika tulossa. En sitten tiedä, mutta toinen oli poika :D Ensimmäinen oli tyttö ja silloin teki mieli kaikkea makeaa. Saas nähdä onko nyt tämä kolmaskin poika.
Nyt mulle alko tosissaa tulla poikafiilikset pintaan :D saas nähä, ties vaikka ois hurmuriprinssi tulossa ❤

Kahvi ja kala ällöttää, hapankorppuja voisin syödä loputtomasti. :)

Mä oon kuullut, että tyttöä odottaessa tekee mieli makeaa ja poikaa odottaessa terveellistä. Viimeksi olin hulluna tuoreisiin mangoihin ja poika tuli. :)

Hapankorput ovat ilmeisesti monen odottajan suosikkeja, itse vetänyt molemmissa aiemmissa raskauksissa isot kasat iltaisin :D ja nyt näyttää taas tulevan himo niihin :D

Mulla ei oo vielä tullut himoa mihinkään ruokaan. Lähinnä ei tee mitään mieli vaikka nälkä on koko ajan. Kaikki epäterveellinen kyllä maistuis.. viimeksi himoitsin maitotuotteita ja hedelmiä.

Mulla alkoi tekemään suolakurkkua ihan älyttömästi mieli ja niitä sitten kävin ostamassakin. Vielä toistaiseksi ei oo mikää erityisesti alkanu ällöttää...

Hui kauhia taisin vetästä just levyllisen suklaata :D okei, mies autto vähä mut korkeentaa 1/4 verran :D

Ruisleipää tekee mieli ja mikään muu ei sitten juuri uppoa. Välillä tulee myös makeisiin juttuihin himo, mutta niistä kyllä seuraa sitten huono olo :( Ruoakaa ei tekis mieli laittaa yhtään ja muiden tekemät menee omia paremmin alas.

Suolainen ja mausteinen ruoka on himona ainakin tällä hetkellä. Sipsejäkin on saattanut muutama pussi mennä tähän mennessä... :shy: Helposti tulee huono olo ja heikottaa, jos ruokaväli pidentyy liikaa.

Esikoista (poikaa) odottaessa himosin mandariineja ja suklaata.
Toista (poikaa) odottaessa en pystynyt ostamaan kaupasta lihaa enkä paistamaan sitä. En muista yhtään mitään himoja mutta tuo jäi mieleen.
Kuopusta (tyttö) odottaessa himoitsin pitsaa majoneesilla ja söin esim. Jalapeno viipaleita ranskankermaan sekoitettuna. Enkä ole koskaa tykännyt tulisesta.

Nyt ei vielä mitään erityistä ole ja jopa kahvi maistuu. Ei ole myöskään pahoinvointia.
Poikien odotuksissa alussa pari vko etova olo ja tytön aikana oksensin kahdesti mutta olo oli huonompi kuin pojista.

Takaisin