Mielihalut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja suvii-i
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joku täällä joku päivä puhui salsasta ja nachoista, mullekin tuli sitte kauhee himo niihin ja oli viikonloppuna pakko ostaa :D Myös tuliset ruoat houkuttaa tosi paljon!

Me käytiin pe juhlistamassa kaverin synttäreitä tapaksilla ja ai että oli ihanaa tulista kastiketta, olis tehnyt mieli nuolla kulho puhtaaks :D Juustonachoja olis nytkin kaapissa... Onneks sentään myös jotkut hedelmät maistuu ettei mee ihan pelkäks burgeriks koko odotus :D

Joo-o. Täällä pakotettiin mies pe tuomaan mäkistä ruokaa :D eilen käytiin kaupassa ja mukaan tarttu irtokarkkeja, niitä jugurttipäällystettyjä kuivahedelmiä ja pähkinöitä, vanukkaita, sipsiä ja dippikastike tarpeet... Niin ja torstaina söin pitsaa :DD järettömän terveellistä :)

Pohjalaiset omatekemät karjalanpiirakat ja munavoi, voileipäkakut, kroisantit, tuc keksit koskenlaskijalla ja oliivilla.. naammm!! Ja! Mokkapalat! Just sain uunista, pistän pian kuvaa! ;) :P

Uusimpana mielihalun kohteena tuore ananas :grin Harmi, että just viimeset siivut vetelin! Tuliset ruuat myös namnam ja kiinalainen edelleen maistuisi :rolleyes: Mandariinit ja appelsiinit edelleen hyi. Huomenna pitää jotenkin selvitä töissä spagetista ja jauhelihakastikkeesta, koska ne on ehdottomalla yäk listalla :yuck:

tällasia leivoin tänään :P mutakakku mokkapalloja nammmmm :P

Liitteet

• öö mokka.jpg
    öö mokka.jpg
    534.1 KB · Katsottu: 27
Aijai tein just satsin marjapuuroa ja nyt pitää vielä malttaa odottaa sen jäähtymistä, että pääsee vispaamaan ja syömään kylmän maidon kanssa :hungry:

Muuten tällä hetkellä maistuu omenat, mysli, jogurtti, puolukkamehu, hapankorput, sipsit, tomaatit fetan kanssa. Aiemmin himotti falafelit riisin kanssa, nyt se himo on menny ohi. Kiinalainen ruoka ja sushi on himottanu koko ajan. Mehukeittoa tekee kanssa mieli, mutta miehen mokoma ei ole sitä vielä mulle juoksuttanut kaupasta :)

Muuta kuin näitä edellämainittuja ei sitten oikein tulekaan syötyä kun kaikki muu oksettaa.

Mua vaan äklöttää kaikki... Kaikki paitsi mandariini.. Appelsiini on toinen.. Aivan sama mitä meinaa suuhun laittaa vaikka olis kotzonea taikka lasagnea saa syyä pitkin hampain.. Pakko syyä ku nälkä ja oksettaa mutta kun mikään ei maistuis :/

Lilminni; hapankorppua, jossa voita, leikkelettä ja juutoa. Haukku siitä ja samaan aikaan suuhun mansikkajogurttia, Nam!! En ole ikinä välittänyt noista sokerisista jogurteista, mutta nyt ne on niiiin hyviä. Mut siis vaan ton hapankorpun kanssa :D Ja aika vähän olen ikinä limsoja juonut, mutta aina light limsoja. Tavallinen coca cola on myös todella maistuvaa.

Ja nyt oli äsken pakko saada makaronia ja nakkeja! Ne kattilaan ja kypsäksi ja ketsuppia päälle. Oli hyvää!! ImageUploadedByVau Foorumi1437415470.150292.jpg

No ton nyt vielä ymmärrän! :D
Mulla vaihtelee melkein päivittäin, että mitä saan meneen alas. Joskus uppoo suolaset paremmin, ja välillä sitten taas makeat.
Tänään kun lättyjä paistelin, niin oli mukamas kamalan suolasia. Viinirypäleet oli taas hirveen kirpeitä, kun eilen ne sentään meni alas. Myöskin banaani oli olevinaan äklönmakeeta, vaikka ei sitä kuitenkaan ole. :o

Mulla oli pitkään, että piti aina miettiä mitä söis ja vain pieniä annoksia kerralla. Nyt maistuu ruoka liiankin hyvin :D Oikein rasvaset grilliruoat ei onneksi maistu, mutta kaikki muu uppoo. Paino on pudonnut lähdöstä 5kg, niin ei ainakaan vielä tarvi olla sen puolesta huolissaan. Pakko lopettaa ylensyönti, jos painoa alkaa kertyä holtittomasti.

Aika jännältä kuulostaa kyllä Vilijonkk4 tuo hapankorppu-jogurtti-kombo :D

Mitään erikoisempia mielihaluja ei oo täällä vielä ilmenny, mutta nyt hiljattain oon himoinnu iha hirveenä kevätsipuleita :P Normaalisti en niistä nii paljo välitä, että ostaisin, mutta nyt semmonen kullanruskeeksi paahtunu sipuli on oikeen mmmm... Ja mikä omituisinta niin suklaata ei tee mieli o.O Koko talven olisin voinu kaksin käsin vetää kaikkea suklaista, mutta heti ku raskaaksi tulin, nii suklaahimot hävisi. Mieluummin ottaisin kunnon burgerin tai kebabin :D Toista poikaansa odottava kaveri totesi vaan, että poika se ruokahimojen perusteella tulee meilleki, mutta saapa nähdä :P

Mulla ainakin niin hirveesti vaihtelee suolasen ja makeen välillä, että mitä pystyy syömään, ja tyttö meille tulee :)

Takaisin