Mielialanvaihtelut ja alkuraskauden mielensäpahoittajat. Hölmöin asia mistä olet suuttunut/itkenyt?

Jenpula

Näppärä viestien naputtelija
Toukoäidit 2020
Ite olin ainakin ennen plussaa herkkä suuttumaan, ja pistin ne menkkaoireiksi. Kiivastuin miltei joka asiasta, ja joka asiaan jyrkkä mielipide. Mieskin tuumasi että ehkä parempi olla hiljaa tai myötäillä vain.
Haukuin esimerkiksi miehelleni hyvin kiivaasti prisman ultimaattisen hitaan kassatädin, koska onhan se nyt perhana ihan hanurista että maailman hitain kassatäti on laitettu ruuhkaisen prisman kassalle aiheuttamaan lisää jonoja   :p
Myös miehen 35 euron uusi reppu jossa oli hänen suosikkijoukkueensa logo, aiheutti samaisella reissulla kiehahtamisen.

Molemmat jälkikäteen vaan naurattaa.
Silmät kostuu tosi herkästi joka ikisestä asiasta, tosin se ei ole uutta :D

Onko teillä jotain mielensäpahoittamis hetkiä jotka huvittaa jälkikäteen? :D
 
En enää muista mistä suutuin, mutta jossain kohtaa ennen kuin oli hajukaan siitä että olen raskaana, olin miehelle niin kiukkuinen ihan kaikesta. Tuntui että kaikki asiat olivat huonosti ja just hänen takia. :D Voi parkaa.. Ilmeisesti se olikin se hetki kun hän alkoi epäilemään että voinko olla raskaana... Ihmeellistä miten miehet sen tajuavat ennen kuin itse huomaa mitään muutoksia. Mulla ilmeisesti ihan selvät oireet kun hän ne tunnistaa joka kerta. :D
 
Mitä pidemmälle raskaus menee, sitä höperömmäksi tulee. Olen edellisissä raskauksissa alkanut itkemään mm. Siitä, että mies sanoi että hänellä on pienempi ranne kuin minulla. Seksuaaliset halutkin lisääntyy ja mies ei enään jaksanut vonkausta, niin tokaisi nauraen minun tarvitsevan jonkin moottorisahadildon. Räjähdin hirveään itkuun. Hyvin tavallisesti on, että nauran ja itken vuorotellen pitkin raskautta. Näitä odotellessa :’D
 
Olin sirkuksessa ja rupesin itkemään yhden esityksen aikana, kun siinä oli vaan taitavia ihmisiä [emoji23]

Niin ja sit kun tulin kotiin mun 10,5kk vauvani oli mennyt 5minsaa aikasemmin nukkumaan. Mä olen siis ollut joka ikinen ilta laittamassa nukkumaan pikkuista ja nyt en, no itkuhan siitäkin tuli [emoji85] Mitäköhän vielä toukokuuhun mennessä kerkiää tulla vastaan? Tää on kyllä todella outoa, kun aiemmissa raskauksissa ei oo ollut tämmöstä tunteilua [emoji4]
 
Mä olin tosi kiukkunen plussausta edellisenä päivänä menkat periaatteessa jo 2pv myöhässä, mutta vaihteleva kierto niin oletin vaan olevan normi menkka kiukkua.
 
Minulla oli todella herkkä mieliala, jopa masentunut olo sinä viikonloppuna kun olisi menkat pitänyt alkaa. Olin muutenkin aika kiukkuinen sillä viikolla. Onneksi oli ilmeisesti vaan hormoonit. Nyt olen hiukan itkenyt ihania viestejä täällä foorumilla, Estonia - artikkeleita ja jotain synnytystarinoita. Muuten olen ollut aika normaali taas. :grin
 
Takaisin
Top