Mammasmurffi, mietin ihan samaa. Miten ihmeessä valtio ei välitä yhtään tulevien kansalaisten terveydestä, lastensairaalakin maksetaan käytännössä katsoen hyväntekeväisyydellä. Ekana pitäisi laittaa tärkeimmät asiat kuntoon ja vasta sitten katsoa mihin muuhun rahaa riittää. Pakostakin miettii, että jos tällainen herkkä aikuinen kärsii sairaalassa jo parin tunnin oleskelun aikana niin miten ihmeessä se vaikuttaa kaikista herkimpiin eli vastasyntyneisiin. Ikävintä on se, että mulle valehdeltiin kättäriltä suoraan päin naamaa, väitettiin puhelimessa ettei mitään ongelmia ole. Olisin jo alkuraskaudesta halunnut katsastaa sairaalan, mutta mua ei päästetty sinne. Kiva nyt loppuraskaudesta kiertää sairaaloita, koska en pysty luottamaan enää siihen mitä puhelimessa sanotaan. Toki muista sairaaloista on onneksi tähän mennessä rehellisesti myönnetty ongelmat, tosin sanoin heille etten pysty olemaan kättärillä eli ymmärtävät että olen tosissani. No ehkä mullekin löytyy vielä paikka mihin mennä. Saanpa samalla varmuuden, että rakas pikkuiseni pääsee terveeseen sairaalaan.