Mieliala ovulaation jälkeen

Kärsitkö mielialan vaihteluista ovulaation jälkeen

  • Kyllä

    Äänet: 15 68.2%
  • Ei

    Äänet: 7 31.8%

  • Kaikki äänestäjät
    22

Sofia2016m

Asioista perillä oleva
Siis tää on vaan ihan kamalaa. Itkettää ja ärsyttää ihan kaikki. Ovulaatio oli kp19 lauantaina ja tänään kp23 taas mahaa turvottaa ja nännit on kipeet ja tää mieliala. Tuun hulluks! Vertaistukea pliis!
 
Sama täällä, kp 23 menossa nyt ja vuorotellen itken ja kiukuttelen. Kaikki ohjelmat ja biisit saa kyynelkanavat aukeamaan. Ei oo ihan tällaista ollut kyllä aikaisemmissa kierrossa
 
En ole ihan varma tapahtuuko jo ovulaation aikaan vai vasta sen jälkeen, mutta kyllä ovulaatio tuntuu mielialaan vaikuttavan. Ovulaation tietämiltä jonkin aikaa eteenpäin tunnun olevan huonommalla tuulella. Ja seuraavaksi sitten lähestyvät menkat aiheuttaa kärttyisyyttä. :rolleyes:
 
En tiie oonko koskaan ennen tärppikiertoa (avustettu ovis) koskaan ees ovuloinut joten en osaa sanoa. Siinä oli niin selvät oireet ja tuntemukset mitä en oo ikinä aiemmin enkä sen jälkeen tuntenu :/
 
En tiedä missä välissä se ovulaatio on mutta viikkoa ennen kuukautisia voi olla melko huono olo, pahat fiilikset, itkettää ja raivostuttaa nykyään, ennen ei ollut oireita. Tai sitten minulla alkaa jo olla vaihdevuosien alkua tämä...
 
Mulla ovulaation jälkeen. Tulee itkuherkkyyttä usein ensin ja sen jälkeen kaikki kiukuttaa. Mies parka. :grin
 
Mä oon ovulaation aikaan ja sen ympärillä tosi energisellä ja itsevarmalla tuulella. Ovulaation jälkeen se jatkuu, mut siihen sekoittuu ehkä myös sellasta kärsimättömyyttä et saatan esim. tiuskia puolisolle aika helposti... Itkuherkkyyttä ja alakuloa ei tuu ennen ku vasta sit ku PMS iskee.
 
Takaisin
Top