Mielenkiintoisia äitiysblogeja joissa muutakin kuin vauvajuttuja?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mama_92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
M

Mama_92

Vieras
Tietääkö joku hyviä mammablogeja joissa olisi muutakin sisältöä kuin vauva pissii, kakkii, huutaa, äitiys on niin ihanaa... Esim käsitöitä, shoppailuja, reseptejä, muotia, kauneutta...ja sit juttua lapsista/lapsiarjesta sopivassa suhteessa.

Minä oon ihan koukussa Kaiken takana on äiti blogiin. Jotenkin mielenkiintoinen lukee kun tietää sen mamman taustoista (on mm. ex-yrittäjä ja vähävarainen). Tekee just käsitöitä, leipoo ja kirjottaa mielenkiintoisesti! Linkkiä en tähän osaa laittaa, mutta löytyy varmaan googlesta.

Sit oli joku toinen millä tosi vaikeasti muistettava enkun kielinen nimi, kerron sit jos mie joskus muistan.

Eikö oikeesti o muita kuin tuo edellä mainittu, haetun kaltaisia? Mua kans kiinnostais!

KTAn minäkin oisin kirjoittanu! Jotenkin erilainen mut kuitenkin normielämää kuvaava! Kirjoittaja viihtyy myös esim äityleissä ja ollaan monesta aiheesta samaa mieltä, ei siis mikään julistustäykkäriäiti vaan normaali jalat maassa mamma. Menipä suitsutukseks.... :D

Erilaiset äidit ohjelmassakin mukana ollut Emilia kirjottaa sellasta MUT SIT ON. blogia. Se on ihan hyvä :) nuori äiti ja kaks lasta. Paljon muutakin kuin vain äitiyttä!

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Hhhaha mitähän mä oon kirjottanu :D ihan silmät ummessa! Ja linkinkin oisin voinu laittaa. Mut hyvä että Suviii oli valppaana ;)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin