Miehet kuuta kiertävälle radalle,kiitos!

Akirammm01

Puuhakas puhuja
RRRRÄÄÄÄYYYHHHHHHH :smiley-angry007:smiley-angry019:devil07:BangHead

Että taas sieppaa
ei vaan oon ihan hitusen paljon pettynyt oman ukkoni toimintaan ja käytökseen
voi hyvää päivää ettei jollain oo sellasta sisäsyntyistä sosiaalista suodatinta,että tajuis ajoissa kun alkaa vetää päin p*rsettä koko hommaa
Siis voiko olla idiootimpaa,kuin lapsen kiukuttelusta kiukkuava ja hepaava ukko!!!
Jos ois ollut voimia,ois lentäny niska-perse otteella pihalle ja singottu avaruuteen ruikuttamaan ja äkäilemään.

AIKUISEN pitää pystyä.
Pystyä olemaan Aikuinen.
Muuten voi siirtää ittesä pentujen kastiin.

PIIP PIIP PIIP.
Onneks älys lähtee menemään,ja toivottavasti palaa vasta kun on miettiny käytöstään.

Kertokaa nyt etten o ainuu jonka äijä saa aikaan tällaista angstia :crybaby2

Voin sanoa että et oo ainut. Ite just yritän saada verenpainetta laskemaan miehen laiskuuden takia. Aaaarrrgggghhh!

Mun ukko on ollut ny perjantaista lähtin vissii sillä kuuta kiertävällä radalla.Toivottavasti kurssi pysyy nii kauan kunnes muistaa kui tääl käyttäydytään!!!

Et ole, mun tuleva ex on perseillyt todella huolella. 2 vuotta ilman kunnollista ehkaisya mantralla jos tulee niin on iloinen asia, noh raskaustestin huutaessa punaista muotoilee uudelleen vastauksen ja sanoo etta tarkoitin etta se on sinulle iloinen asia minulla noita lapsia jo 2 onkin ja en sinallaan ole iloinen siita etta sina olet raskaana, mutta onnellinen sinun puolestasi.
Muisti idari myos kysya onko han lapsen isa ja vaatia isyystestia, johon vastasin hysteerisella naurulla ja kylla vastauksella.
Kysyin tanaan haluaako han varmasti isyystestin ja sanoin etta paperilla sina sitten olet isa mutta sinusta ei tule isaa minun lapselle jos perseily jatkuu.

Ilmoitin ultra ja lekuriajat ja niitahan minun ei olisi saanut varata hanelta kysymatta sopiiko ne. Totesin etta pahoittelut ellei ne sinun vaginallesi sovi mutta tarkastukset on tehtava tiettyyn aikaan mennessa ja se aika on nyt.
Needless to say ettei herraa nakynyt mailla halmeilla ultrassa. Totesin hanelle etta tasta lahin en edes ilmoita niita paikkoja/ aikoja, et ole tervetullut.

Tama samainen vatipaa myoskin sydamistyi kun peruin tuloni sovittuun perhejuhlaan (hanen siskontyttonsa lakkiaiset) jonne muutenkin olin tehnyt ns loose arrangementin ja totesin etta jos on huono olo en lahde mihinkaan, yritin soittaa etten ole tulossa, herra ei vastaa ja siita piti kitista kun ma en ilmoittele hanelle mitaan. Totesin tahan kuivakkaasti etta olepa hyva ja laita asiat tarkeysjarjestykseen ja mieti kumpi minulle on tarkeampi oma lapsi ja sen hyvinvointi vai sinun siskontyton kemut? toim huom vedin ensimmaiset oharit koko 7 vuoden suhteen aikana, herrahan voi vetaa millaisia ohareita tahansa, ei koske hanta :)
Ma todella vakavissani mietin tuon riippa ankkurin heivaamista yli laidan, koska mulle riittaa yksi lapsi ja se toinen ei voi olla 46 vuotias keski-ian kriisia poteva porsas urhea :D

no apua!!Sullako mju on tää ukko nyt isukkina,justhan sä plussasit (samassa ketjussa kirjoiteltu)
Jäätävää!
Se miehen ikä ei tosiaan yhtään suojele idiotismilta...siksihän miekin aikoinaan (exäni) miehen valitsin että oli minuu +12v että ois ollut jo kasvanut,mut juu ei.Jumankauta.Pitiks toi sika sua 7 vuotta vaa leluna..et voi haluta lasta?

Otan osaa,ei muutaku sinne kuuta kiertävälle radalle muutaman muun kera :angel4

Mju82 Ihanan huumorilla kirjoitit, vaikka tilanteessasi ei ole mitään hauskaa. :) Toivottavasti teillä kaikilla asiat selviää tavalla tai toisella!

Kiitos en mä jaksa tästä mitään stressiä ottaa minä ja pieni katkis ollaan nyt tärkeimmät :) mä alan olla vaan niin kyllästynyt tuon "aikuisen" naurettavaan draamaprinsessailuun että harkitsen ihan vakavasti että katkis ja minä voidaan ihan hyvin pärjätä ilman sitä :)
Mua lähinnä naurattaa vaikka onhan se ihan jäätävä ass idari..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Se mies on tallainen tuuli se huulia heiluttelee etta naemma puhetta riittaa usein mutta kun pitaa ryhtya puheista tekoihin tai kantaa vastuu siita mita on sanonut niin sitten menee pupu hanuriin ja pannaan paa pers... pensaaseen ja ollaan kun ei oltaisikaan ja usein se paatyy syyttelemaan kaikkia muita ymparilla olevia kuin tunnustamaan etta itsessaan olisi mitaan vikaa.

Esim ton isyystesti asianhan se kaansi nain:
Mina "Haluatko todella isyystestin, tiedathan etta raskausaikana tehty isyystesti sisaltaa riskin jota en aio sinun epaluulojen takia ottaa mutta se voidaan tehda lapsen synnyttya jos sita haluat"
Mies "Se isyys voidaan vahvistaa jos sina sita haluat"
Mina enaa hiljaa mielessani WTF sinahan sita olet nurkunut...

Takaisin