Miehen veli!

Zeni

Tietävä tietäjä
Tammimammat 2017
Kesäkuun äidit 2019
Siis aaarrrgghhh!!! Meillä on tulossa häät reilun kuukauden päästä ja siis tietysti meille molemmille järjestetään polttarit. Nyt miehen pikkuveli on ottanut asiakseen kiusata mua jatkuvasti miehen polttari asioilla. Hän ei ole ede bestman, vaan ihan tavan juhlija. Mulle riittää tieto, että milloin polttarit pidetään. Jotka on muuten viikkoa ennen häitä, great. Tämä miehen veli, sanottakoon vaikka Paavoksi, on sitä mieltä, että juhlat pitäisi järjestää ihan toisella puolen Suomea kuin missä me asutaan! Ja vain sen takia, että hän itse ja muutama muu kaveri asuvat siellä ja olisi niin kamalan vaikeaa ja rasittavaa ajaa kahtena peräkkäisenä viikonloppuna tänne! Ja "kaikki" muutkin on samaa mieltä. Tuleva mieheni nimenomaan toivoi, että polttarit järjestään täällä ja minä olen ihan samaa mieltä! Todellakaan miehekkeellä ei ole aikaa lähteä pitkäksi viikonlopuksi jonnekin huitsin nevadaan VIIKKOA ENNEN HÄITÄ!!! Tottakai on inhottavaa vieraidenkin ajaa 500km suuntaansa moneen kertaan, mutta tasan tarkkaan tiedän, että mieheni ajaisi "Paavon" ja muidenkin ystävien takia vaikka joka viikko jos olisi tarvis! Näillä kauempana asuvilla on myös joku ongelma siinä, että he tulisivat tänne useammaksi päiväksi. Joo, usealla on vaimo ja lapsia mutta niin on jokaisella joka täältäkin olisi tulossa! Miksi siis täällä olevien pitäisi lähteä 3-4 päiväksi pois perheidensä luota? Ja etenkin, miksi mieheni pitäisi lähteä, eikös juhlien kuulu tulla sankarin luokse?? Bestmankin asuu täällä ja hänen on sata kertaa helpompi järjestää juhlat täällä missä kaikki paikat ovat tuttuja, kuin jossain helvetin kuusessa josta ei tunne mitään paikkoja!

"Paavo" ei myöskään lainkaan kuuntele polttarisankarin toiveita vaan tahtoisi järjestää jotkut kauheet nolausjuhlat! Mieheni ilmoitti hyvin selväsanaisesti, että ei sellaisiin aio osallistua.

Nyt taas "Paavo" ilmoitti, että hän ei sitten osallistu, "olisin niin tahtonut ja harmittaa, mutta voi voi kun ei meitä kuunnella". No ei sit vittu tarvi tulla! Ja ei tartte tulla häihinkään kun "kaikki on niin vaikiaa".

Ja asia ei mulle ees kuulu, et mitä ihmettä mulle tullaan avautumaan asiasta! Tai miksi "Paavo" meni miehelleni asiasta avautumaan!

Pitäköön tunkkisa. Stana.
 
Takaisin
Top