Onko kellään samanlaisia fiiliksiä miehen siskoa kohtaan?? Eikö yleensä anoppi ole se kuka ärsyttää ja lässyttää lapsille niin että ite saa hermoromahduksen...tämä mieheni sisko nimittäin on 33-vuotias ja lapseton (ainakin vielä toistaiseksi). Aina kun hän näkee meidän lapsia, niin alkaa aivan järjetön hössötys ja lässytys ja kutsuu itseään tädiksi eli sanoo lapsille että "anna täti auttaa" ja kuuluipa kerran että "täti menee nyt pissalle". Se on jotain niin hirveän kuuloista että itse suosiolla siirryn toiseen huoneeseen...onneksi tämä TÄTI asuu 100km päässä eli ei ole joka päivä meillä tädittelemässä. On myös sanonut että esikoisemme on parasta mitä hänelle on maailmassa tapahtunut. Mitä en vaan voi käsittää, hänelläkin oma mies, työ ja oma elämä...mutta omia lapsia hän ei kuulemma ole halunnut, ehkä parin vuoden sisään max. 1 koska miehensä haluaa omia lapsia. Miten ei voi haluta omia lapsia vaikka toisen lapsi on parasta mitä on tapahtunut?! Alkaa aina niin ahdistaa kun tämä täti ilmoittaa miehelle että ovat tulossa meille. En vaan jaksa. Olen yrittänyt moneen kertaan viettää aikaa miehen siskon kanssa ihan kahdestaan ja "hengata" että jos meille tulisi ns. kaverivälit niin voisi olla kivempi mutta ei. Tuntuu myös välillä siltä että minua ei pidetä minään, eli olen vain pakollinen synnyttäjä, imettäjä, hoitaja ja sitten kun lapset eivät ole enää niin kiinni äidissä (->1v) niin olen hyvää hyvyyttäni pyöräyttänyt heidän suvulleen jatketta. Nuorimmaiseni on mieheni siskon mielestä aivan hänen näköinen, muiden mielestä ei...nousee välillä ihan karvat pystyyn että mitähän senkin mielessä ihan oikeesti pyörii noita meidän lapsia kohtaan.