miehen osallistuminen

Aivan ihanalta kuulostaa tuo sun mies, rechaka [:)]
Mun mies on kyllä "tajunnu" asian jo ihan alusta, vaan nyt mitä lähempänä synnytys on niin sitä hössömpi hänestä on tullu. Lörpöttelee aina "isin kullasta" ja suunnittelee mitä sitten vauvan kans tekee... Jotenkin siitä on tullut paljon pehmompi nyt, naamasta ihan näkee miten koko ukko sulaa kun se kattelee jotain nallepukuja [:)]

rechaka ei saa kirjoittaa noin koskettavia asioita, kun täällä raskaushöyryissä sitten lukee ja itkee toisten onnen puolesta [:D]

Meillä kans mies ollut nyt niin ihanasti mukana ja tuntuu hyvältä, kun hän osallistuu kaikkeen. Suomalaisen miehen tavoin ei paljon asioita etukäteen pohdi ja mieti ja keskustele, mutta kaikissa pienissäkin asioissa yrittää olla mukana ja tietenkin se jo kertoo paljon, että mies jää isyyslomalle ja vanhempainvapaalle.
Eilen illalla oli ihana, kun minä yritin saada vauvaa alemmas, ettei se ole taas ihan kylkiluissa kiinni ja tunge itteään niiden alle, niin mies otti mun kättä pois, että älä niin kovaa, se saa pian kipeää [:D] Yritin kyllä sanoa miehelleni, ettei se vauva taida saada kipeää, jos en minäkään saa, mutta ei auttanu enää vauvaa tökkiä [:D]

Takaisin