Merkilliset unet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Myrna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Myrna

Oman äänensä löytänyt
Tämän ketjun aloitin tuonne kesäkuisiinkin. Mutta tänne mieluummin päivittelen niin saadaan tuo oma salainen ryhmä auki.

Eli hormonihöyryt, kuun asennot ties mitkä jumalhahmot saa unet välillä villeiksi. Mikä on ollut viimeisin mieleenpainuvin yön elokuvaksi?

Mä näen jotenkin hirveän paljon unia, jossa mulla on lapsuudenperheen kanssa jotain säätöä ja epämukavuutta ja tuntuu että kukaan ei ymmärrä ja on nihkeää ja ankeaa. En tiedä onko nää jotain pintaan puskevia lapsuus"muistoja" tai jotain ehkä mitä pitäisi käsitellä vähän paremminkin tässä nyt itse ennen äitiytymistä.. :Speak No Evil Monkey:

Eilen otin ensimmäisen Bonjes tabletin, siitäpä alkoikin liskojen yö. Unessa työkaveri kertoi että puolisoni käyttää kovia huumeita ja siitä vasta alkoikin tunteiden vuoristorata ja asioiden selvittely 😵‍💫 Kuuppa ihan sekaisin aamulla.

Muistan nähneeni edellisen kerran unta kolme viikkoa sitten pe-la yönä jotta tein aivan selkeän, lähes leffaviivoin olevan positiivisen raskaustestin. Tämä oli siis ennen kun uskalsin testata. Yleensä en ole nähnyt enneunia tai muitakaan etiäisiä saanut itseeni liittyen. Tein positiivisen testin viikonlopun jälkeen maanantaina.

Näin viime yönä unta, että vietin joulua mieheni ja hänen tyttöystävänsä kanssa 🤯

Oli ahdistavaa, kun unessa olin niin rakastunut ja mies oli oma itsensä, halaili ja oli lähellä, mutta sitten oli kuitenkin yhdessä toisen naisen kanssa. Unessa koitin tsempata itseäni kertomaan hänelle, kuinka paljon rakastan häntä. Kamalinta oli se, kun unessa neuloin hänelle kaulahuivia sängyssä ja hän tuli viereen halailemaan. Tämän lisäksi miehen tyttöystävä tuli sänkyyn ihmettelemään, että mitäs te täällä kiehnäätte ja pusutteli miestä.

Ahdistava uni, ei pelottava mitenkään, mutta herätessä olin niin onnellinen ja helpottunut, että tuli itku. Ja viimeinen ajatus ennen uudelleen nukahtamista oli, että "hyvä ettei se taikinanaama ollut todellinen, muuten pitäisi haukkua miehen naismakua" mikä nauratti miestäkin kun kerroin unesta.

Joulu-uni vaihtui uneksi, jossa vierailin isäni kotikonnuilla, missä jouduin huligaanien kanssa tekemisiin. Tappelin unissani ja huligaanijoukon johtaja usutti ilkeimmän tyyppinä kimppuuni. Kyseinen tyyppi oli, ylläripylläri, mun mies 🤣 Siinä sitten koin rakkautta ensisilmäyksellä fiiliksen ja tappeleminen loppui siihen, kun marssin miehen luokse (joka ei unessa tuntenut mua), suudella täräytin suoraan suulle ja kysyin, että lähdetäänkö? Lähti se 🤭

Heräsin siihen, kun lapsi muljahteli ja esikoinen hihkui koiralle "ei saa tulla". Hetken aikaa oli semmoinen "Huh huh! Mikä yö!" -tunne. Aamupalalla mies sanoi olevansa imarreltu, että on niin haluttua kamaa, vaikka sitä vain unissa 😅

Takaisin