Näin viime yönä unta, että vietin joulua mieheni ja hänen tyttöystävänsä kanssa
Oli ahdistavaa, kun unessa olin niin rakastunut ja mies oli oma itsensä, halaili ja oli lähellä, mutta sitten oli kuitenkin yhdessä toisen naisen kanssa. Unessa koitin tsempata itseäni kertomaan hänelle, kuinka paljon rakastan häntä. Kamalinta oli se, kun unessa neuloin hänelle kaulahuivia sängyssä ja hän tuli viereen halailemaan. Tämän lisäksi miehen tyttöystävä tuli sänkyyn ihmettelemään, että mitäs te täällä kiehnäätte ja pusutteli miestä.
Ahdistava uni, ei pelottava mitenkään, mutta herätessä olin niin onnellinen ja helpottunut, että tuli itku. Ja viimeinen ajatus ennen uudelleen nukahtamista oli, että "hyvä ettei se taikinanaama ollut todellinen, muuten pitäisi haukkua miehen naismakua" mikä nauratti miestäkin kun kerroin unesta.
Joulu-uni vaihtui uneksi, jossa vierailin isäni kotikonnuilla, missä jouduin huligaanien kanssa tekemisiin. Tappelin unissani ja huligaanijoukon johtaja usutti ilkeimmän tyyppinä kimppuuni. Kyseinen tyyppi oli, ylläripylläri, mun mies

Siinä sitten koin rakkautta ensisilmäyksellä fiiliksen ja tappeleminen loppui siihen, kun marssin miehen luokse (joka ei unessa tuntenut mua), suudella täräytin suoraan suulle ja kysyin, että lähdetäänkö? Lähti se
Heräsin siihen, kun lapsi muljahteli ja esikoinen hihkui koiralle "ei saa tulla". Hetken aikaa oli semmoinen "Huh huh! Mikä yö!" -tunne. Aamupalalla mies sanoi olevansa imarreltu, että on niin haluttua kamaa, vaikka sitä vain unissa