Menkat myöhänssä ja plussaa ei näy

Mullaki nyt on kp 35 vaiko 36 menny jo sekaisin.. tein tällä viikolla negatiiviiset testit.. mut eipä menkkoja oo itselläkää kuulunut. Tiistaina testaan uudestaan.. oireet vaan jatkuu.
Aamusta ei meinannu aamupala mennä alas kun oksetti koko ajan, liitoskipuja alapäässä (istuminen ja kävely auttaa vaivaan).

Mulla ei muuta kun lämpö koholla keskiviikosta saakka, nyt oli 37.4.. Mut ei mulla muita oireita ole ainakaan sen suhteen et olisi joku flunssa..
Eka raskaudessa mulla oli lämpö koholla koko ajan, mut se sit päätyi ikävästi..
Ajattelin yrittää odottaa trstin tekemistä ensi viikon loppuun, jos menkat ei ala..
On tää kyllä yhtä tähyilyä!!! :)

mie testailin ite liian ajoissa että pakkohan täs ny on odotella... mut tuskasta on ollu tää yli viiikko. Hikoilua, viiltelyä alamahassa, etomista ja hajut on voimakkaampia. Sekä yhtäkkiä ei vaan maistunu tupakka.. kohta 2 viikkoa ollu polttamatta.

Heippa, täälä kans nyt kp 34/28 ja menkkoja ei kuulu eikä näy. Mahaa kyllä nippailee, selkää särkee ja huonoa oloa on ollu.. joskus muka tissitkin hieman arat. Testit näyttää negaa. :(

Tulipahan tuos haettua toisen merkkisiä raskaustestiliuskoja.. kahtotaan ens viikolla mitä testit taas sanovat. Toivottavasti alkais viivaa näkymään..

Se punainen viiva siinä teipin alla ei ole plussa, valitettavasti. Itse myös aikoinani aina vilkaisin siihen, ja aina tullut siihen punainen viiva. Plussa tulee siihen omalle kohdalleen, ei ikinä sinne teipin alle.

Uutena ilmottelen tänne, nyt on menkat myöhässä kp 32/28 ja pientä nippailua alavatsassa ja pahaa oloa aaltoilevasti.. Tänään tehty clear bluen testi näytti negaa Elättelen täällä vielä toiveita ! Vasta tammikuussa jätetty e-pillerit pois, mut ois jo kova vauvakuume

Takaisin