Menkat myöhänssä ja plussaa ei näy

Vilijonkk4

Näppärä viestien naputtelija
Joulukuunmammat 2015
Mulla nyt kp 32/28 ja yleensä lähes päivälleen säännöllinen kierto. Testailin tuolloin 28. päivä negan. Myöskin tänään apteekin testi näytti negaa. Mitään tuntemuksia, että menkat alkais ei ole. Nyt on jonkun aikaa ollut välillä tosi huono olo, vatsaa nipistelee jne. Millä kp:llä te ootte saanu plussaa? Ja kuinka kauan odottelen mankkoja (tai sitä plussaa) ennen kun soittelen tk:hon?

itse odottelisin vaikka viikon verran ja tekisin testiä sitten, sillä tavoin jos on raskaana niin hormonitasot on kerennyt hyvin nousemaan tai sitten huonossa tapauksessa alkaa menkat... sitten hassu kysymys mutta miksi pitäisi tk:hon soittaa?

Terveyskeskuksissa suhtaudutaan asiaan vähän vaihtelevasti. Toisaalla aletaan tutkia asiaa heti, jos on menkat myöhässä ja ollut säännöllinen kierto. Toisaalla taas annetaan mennä parikin kuukautta ilman menkkoja ennen kuin tutkitaan / lähdetään kuukautisia käynnistelemään (jos ei ole raskaana).

ahaa... :) itse taidan kuulua tähän "katotaan nyt jonku aikaa" ryhmään :p äkkiseltään tulee vaan mieleen myös muitakin mahdollisuuksia menkkojen myöhästymiseen mutta toivotaan parasta vilijonkk4:lle :)

Mites kävi Vilijonkk4???

Heippa!
Mulla hieman samanlainen ongelma kuin Vilijokk4:llä.
Kierto vaihtelee 29-31 päivään, nyt menossa kp 38.
Ainoasta yhdyntykerrasta tässä kierrossa on aikaa 19 päivää.
Malttamattoman oli jo kp 35 gynekologilla ja mitään tulehdukseen viittaavaa tms. ei ollut.
Hän teki uä tutkimuksen ja siinä näkyi alkuraskauteen sopivaa limakalvo paksuutumista ja hän sanoi, että
mitään keskikiertoon viittaavaa ei ole. Oli hyvin positiivisella mielellä, että saattaisin hyvinki olla raskaana.

Alavatsaa nipistellyt ja ollut "paineentunnetta jo viikon verran, pissattanut useammin ja väsyneempikin olen ollut.
No, kaikki testit näyttävät negativiista, virtsasta ja verikokeesta. Terveydenhoitaja sanoi, että odotellan vielä kaksi viikkoa jos sitten vieläkään ei kuukautisia niin, sitten uusi verikoe.

Eli kyllä kai se raskaushaave tästä kierrosta pitää hylätä..... :(

Täällä on samanlainen tilanne. Kp 33/26-27. Haamun sain herkkään testiin kp 26 sen jälkeen pelkkiä negoja useammalla eri testillä. Kp 31 otettiin HCG, joka oli nega, menkkoja ei silti kuulu eikä näy. Oireita on alkanut ilmestymään jonkin verran.

Ny menossa kp 40 ei kä vieläkään menkkoja..... Testiä en ole tehnyt, en edes halua. Se on niin kova pettymys, kun
negatiivinen vastaus tulee. Tämä odottelu on niin stressaava!

Muokattu viimeksi:
Tein tänään aamulla testin ja nyt siis menossa kp 41 ja negatiivista näyttää
edelleen. Eli kyllä nyt kyse jostain muusta kuin raskaudesta.

Edelleen paineentunnetta alavatsalla ajoittain, samoin nipistelyä vaihdellen molemmilla
puolilla ja alavatsalla. Mielialat vaihdelleet itkusta nauruun viikonlopun aikana.

Onko jollekin käynyt niin, että pitkään testi näyttänyt negaa ja kuitenkin olet ollut raskaana?

Tuosta kierrosta en raskautunut. Sieltä ne menkat sitten tuli. Tässä kierrossa sain kaks haaleaa, mutta selvää plussaa. Kauheat kivut ja vuoto yllätti ja kävin kysymäs tkssa kivunlievitystä kun tavalliset särkylääkkeet eivät auta.
Lääkäri ultras, jossa kohdussa näky vain jotain epämääräistä, mutta ei selkeetä raskautta. Verikokeesta sitten otettiin testi, jonka tulosta vielä odottelen.

Vuoto loppui, mutta säännöllinen aaltomainen kipuilu jatkuu. Nyt siis kp 36 ja sen verran oon oireillu, että ainakin olen ollut raskaana, jos en enää ole. Tuskin kaksi positiivistä testiä voi näyttää väärin, vai mitä mieltä?
ImageUploadedByVau Foorumi1409396896.117609.jpg

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Niin ja nyt testi näytti positiivistä vasts kp 34.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Heippa! Minulla on kans vähän pientä epäröintiä, kun menkkani on noin viikon myöhässä ja on kyllä ollut pientä alkuraskauden oireilua.
Esim. tiheä virtsaaminen, pään särkyä (kuumeilua, flunssa), menkkojen poisjääminen, rinnat ollu arat ja välillä ollut kyllä huonoa oloa, elikkäs ruuat on alkanut kuvottamaan. Syödä pystyn, mutta aamuisin ei. :/ Testin tosiaan olen tehnyt ja näytti miinusta. Olisiko teillä mitään vinkkejä antaa? :-) kiitos jo etukäteen
:Heartpink

Heippa!

Mun oli tultava kirjaamaan tuntojani tänne, jännittää ja pettymyksen pelko kalvaa!

Meillä lopetettiin ehkäisy syyskuussa viimeisiin pillerimenkkoihin ja seuraavat kuukautiset alkoi kp30 ja seuraavat kp32. Oviksia en ole tikuttanut, mutta peittoja ollaan heilutettu paljon etenkin oletetun oviksen aikoihin, mutta arvailuahan se on, kun ei ole kun nämä pari (ihmeen säännöllistä) kiertoa takana.

Nyt siis yk3 ja kp36/? menossa eikä menkkoja kuulu. Testin tein maananaina ja se oli puhdas nega... Toivon vaan niin kovasti raskautumista, etten pysty mitään muuta ajattelemaan. Argh! Tuolla kaapissa odottaisi vielä yksi testi, mutten tiedä haluanko pettyä taas... Oireitakaan ei ole kummemmin, paitsi palelu ja väsymys, mutta tässä on vähän flunssaa ilmassa anyway. Toisaalta elättelen toiveita vaan tosi myöhäisestä plussasta, etenkin kun nyt oon lueskellut muiden kokemusia sellaisesta.

Tilasin nyt ovistestejä netistä, tavallaan kannustukseksi seuraavaan yritykseen jos ja kun ei tässä kierrossa tärpännyt. Taidan kuitenkin tehdä sen yhden raskaustestin vielä tänään. Olispa se plussa :smiley-angelic001 Tai tulis edes ne viipyilevät menkat, missä lienevätkään :confused005

Mä taisin plussata vuosi sitten jossain kp 36/31 tienoilla, edellisestä raskaudesta tuttu mahan juiliminen oli ollut päällä jo ennen menkkojen normaalia alkamista joten epäilys oli päällä. Ovulaatio oli ollut myöhässä, siksi niin myöhäinen plussa.

Nyt on samaa mahan juilimista, tunneherkkyyttä ja venymisen tunnetta kohdussa, joten mielenkiinnolla odottelen tulisiko tästä kierrosta jälkiehkäisystä huolimatta vahinkoplussa. Nyt kp 23/31.

Vesta, miten sulle lopulta kävi?

Mulla on nyt ihan sama tilanne. Tänään on kp 37/33. Menkkoja ei vaan näy. Testit ovat näyttäneet negaa kp 33 ja 36. Lämpö on nyt vähän koholla ja maha kipuillu noin 4-5 päivän ajan.

Unicorn, täti tuli sitten seuravaana päivänä tuon aiemman viestin kirjoittamisesta. Nyt pitäis odotella vielä pari viikkoa niin pääsee taas jännäilee testien äärelle :) Mikäs sulla nyt tilanne? Huomasin tän vasta nyt!

Moikat :) Piti vain kertomani, et itellä veny kierto 37 (norm ~30) viime kesänä, ja lääkäri sanoi sillon et todennäköisesti oli ovuloimaton kierto. Et kroppa ei jotenkaan osannu niitä menkkoja ees tarjota kun mitään ei sisällä ollu tapahtunut. Tiedä sitten, kai niitä syitä voi olla monia..

ImageUploadedByVau Foorumi1421248490.828391.jpg

Kysyn vielä täälläki, tein raskaustestin, positiivinen vai ei? Toinen viiva ilmesty, mutta vähän eri kohtaan ko yleensä.. Aiemmin ei oo kuitenkaan tullu tollastakaan:) kp 26/28

Mäki sain tänään tollasen tuloksen mut oli haalempi toi viiva.. just siinä teipin alla näkyi. Kävin sit hakemassa apteekin testin joka näytti negaa :/

Mulla nyt kp 36/28 ja menkkoja ei kuulu.. Tein maanantaina ja torstaina tällä viikolla nega testit,mutta en ole varma milloin ollut ovis.
Yksi keskeytynyt keskenmeno takana niin tuleva raskaus pelottaa Ihan Hirveesti, mutta haluamme kuitenkin yrittää..
Mietin että milloin uskallan testata uudelleen jos menkkoja ei ala kuulumaan.. Iiiiik..

Takaisin