Menikö neuvolan antama laskettu aika oikein?

Kyllä merkkasi. Tiedän, että oma kiertoni on säännöllinen noin 31, jonka mukaan itse laskin. Ensimmäinen raskaus meni 10 päivää alkuperäisestä neuvolassa lasketusta ajasta yli ja meni omistakin laskelmista yli. Toinen synnytys oli 3 päivää alkuperäisen lasketun jälkeen, kuitenkin juuri sinä päivänä kun itse laskeskelin.

Esikoisesta: Minulla on aina ollut pitkä ja epäsäännöllinen kierto, joten neuvola laski viikon mönkään omista laskuistani. Nt-ultrassa vauva olikin 5 päivää pienempi, laskettua aikaa ei kuitenkaan muutettu.

Kuopuksesta taisin saada varhaisraskauden ultran mukaisen lasketun ajan papereihin suoraan ekassa neuvolassa. Kuukautisista laskettuna la olisi ollut jälleen ainakin viikon liian aikaisin.

Ekan puhelinkeskustelun perusteella merkkasi lasketun ajan juurikin tuon 28 päivän mukaan edellisistä kuukautisista, vaikka merkkasi myös mun kertomat alkionsiirron tiedot. Neuvolakortin sain varhaisultrassa ja siihen merkkasivat lasketun ajan alkionsiirron mukaan johon myös neuvolassa sitten vaihtoivat ekalla käynnillä. Neuvolan alkuperäinen laskelma olisi ollut 4 päivää myöhemmin. Varhaisultrassa ja nt-ultrassa vauvan koko vastasi päivää isompaa ja rakenneultrassa oli juuri viikkojensa kokoinen.

Takaisin