Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon todella pahoillaniMulla nousi hitaasti viikot raskaustestissä, josta heräsi omat epäilyt. Tällä viikolla alkoi alavatsakivut ja nyt tänään menkat, eli kesken meni rv 6+4. Mutta eipä näihin voi itse vaikuttaa, pitää yrittää myöhemmin uudelleen :)

On vielä aika aikaista saada testiin tuo 3+, eli ei hätää!Ei nyt suoranaisesti tänne kuulu, mut kerron nyt harmituksen vaikka tiiän et on täysin normaalia.tein aamulla cb digistestin ajatuksella että varmaan ois jo se +3 kun eilen tikkutesti niin tumma. No pitkän odottelun jälkeen antoi tuloksen 2-3, tänään pitäis olla 5+0, toki ovis ei oo tiedossa. Ja en tiedä vaikuttiko se kun join lasillisen vettä ennen testaamista? Vähän harmittaa kun olin niin varma et ois jo "seuraavalla levelillä" testin kanssa. Ehkäpä teen uudelleen parin päivän päästä.
Joo tiiän mut jotenki vaan ajattelin et tänään jo tulisOn vielä aika aikaista saada testiin tuo 3+, eli ei hätää!![]()
Joo mulla sama pettymys eilen 5+1 kun innoissani tein ton saman testin.Ei nyt suoranaisesti tänne kuulu, mut kerron nyt harmituksen vaikka tiiän et on täysin normaalia.tein aamulla cb digistestin ajatuksella että varmaan ois jo se +3 kun eilen tikkutesti niin tumma. No pitkän odottelun jälkeen antoi tuloksen 2-3, tänään pitäis olla 5+0, toki ovis ei oo tiedossa. Ja en tiedä vaikuttiko se kun join lasillisen vettä ennen testaamista? Vähän harmittaa kun olin niin varma et ois jo "seuraavalla levelillä" testin kanssa. Ehkäpä teen uudelleen parin päivän päästä.
Joo! Mulla ei oikeen oo mitään, makeaa ei tee mieli ja se on kyllä ihmeJoo mulla sama pettymys eilen 5+1 kun innoissani tein ton saman testin.
Mut aika rauhallisin mielin pystyn nyt odottelemaan esim. torstaihin tai perjantaihin kun pahoinvointi on vihdoin kunnolla alkanut. Viime yönä tuli eka oksu niin pakko tässä on kait jotain hcg:n kanssa kuitenkin tapahtua.![]()
Haha joo toi makeanhimon helpottaminen on kyllä itelläkin ihme.Joo! Mulla ei oikeen oo mitään, makeaa ei tee mieli ja se on kyllä ihmealavatsa on jotenki tosi pinkeä mut ei oo mitää pahoinvointia tms mut ei ollut viimeksikään vielä tässä kohtaa
![]()
Ihana näkökulma tuo tuossa lopussa.Mulla oli hirveät ahdistukset ekassa raskaudessa kun ei ollut vielä ollenkaan vauvaa ja pelkäsi että syli jää tyhjäksi. Nyt on yksi ihana lapsi mutta kun haluaa lisää lapsia, näemmä nytkin huolestuttaa ja pelottaa. Mutta päivä kerrallaan pitää mennä ja itse ei voi asiaan vaikuttaa. Varhaisultra, vk 13, rakenneultra mulle sellasia virstanpylväitä että jokainen on voitto. Yritän myös ajatella, että se että raskaus jatkuu, merkkaa varmemmin sitä että tulisi terve ja elinvoimainen lapsi. Suurin osa keskenmenoista kun johtuu siitä että sikiöllä on joku "virhe" mikä estää kehittymisen. Raskaus ja uuden lapsen syntymä on ihmeitä täynnäMusta on myös ihana ajatus, että lapsi voi elää hyvää elämää kohdussa. Että jos kävisi niin, että myöhemmin menee kesken, on lapsella voinut olla siihen asti hyvä elämä
![]()
Joo tää oli jostain videosta jossa vanhemmat odotti sairasta lasta joka ei elä syntymään asti. Ne sitten teki kaikkia kivoja juttuja, kun kyllähän se vauva saa osansa äidin tunteista ja syömisistä ymsIhana näkökulma tuo tuossa lopussa.![]()