Pippurin mami?
Silmät suurina ihmettelijä
Ajattelin tehä erillisen ketjun km-huolille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mulla on sama pelko siitä että varhaisultrassa selviää sitten viimestään. Kun progesteronituki voi estää vuodotMä olen ollut aivan ahdistuksissa jo monta päivää, ja jatkuu vaan. Olen ollut työmatkalla 2 viikkoa, eli lähes koko ajan kun olen tiennyt raskaudesta. Tällä hetkellä näyttää siltä etten kerkeä jatkolennolle ja siten kotiin. Tekisi mieli tehdä itkuporkuraivarit, huutaen mun on päästävä vihdoin kotiin miehen luo ja typerät lentokoneet voisi joskus olla ajoissa.
Mulla on myös aiemmat raskaudet menneet näillä päivillä kesken. Mietin koko ajan, että raskaus on itseasiassa mennyt jo kesken, mutta saan tietää vasta varhaisultrassa. Oireettomuus tekee mulle tämän. Maksaisin just nyt tuhansia aamupahoinvoinnista…
Ei hitsi nyt alkaa jo mennä ihon alle tää et pahoinvointi oli plussan jälkeen vain viikon ja katos.tänään 4+6 alkanu jo ruoka maistuu aivan normisti eikä enää mielitekoja.
Testi edelleen näkyy vahvana ja rinnat tosi kipeet. Eilen pisti hetken kohdun kohdilla ja tänään yksittäisiä vähän menkkamaisia tuntemuksia ollut.
Meinaa mieli luopua toivosta vaikka eilen ihan innoissani laitoin muutaman euron vauvanvaatekirppiksellekin. Miks pitää ihmisen olla näin sekasin
Ainoa mikä luo toivoa näihin aallonpohjiin on se et lapsettomuuspolille ensikäynti vielä tulossa, niin ei tarvii kaikkea tämän ovulaation induktion varaan laittaa.Saispa aivot pois päältä.
![]()
Vitsi toivotaan et tää ois meillä just tollanen homma et hcgn nousun jälkeen etoo, sit katoo ja tulee sitten vähän myöhemmin vasta takasin@Pippurin mami? mulla on aivan sama tilannetänään 4+5 ja pahoinvointi tuntuu kadonneen kokonaan, tissit kipeet ja pieniä kohtu tuntemuksia. Tuntuu, että pitäis olla enemmän oireita. Pelottaa aivan kamalasti, että kehitys on keskeytynyt
![]()
ToivotaanVitsi toivotaan et tää ois meillä just tollanen homma et hcgn nousun jälkeen etoo, sit katoo ja tulee sitten vähän myöhemmin vasta takasin![]()
Oon tosi pahoillani. Voimia sinneMulla nousi hitaasti viikot raskaustestissä, josta heräsi omat epäilyt. Tällä viikolla alkoi alavatsakivut ja nyt tänään menkat, eli kesken meni rv 6+4. Mutta eipä näihin voi itse vaikuttaa, pitää yrittää myöhemmin uudelleen :)
Mulla nousi hitaasti viikot raskaustestissä, josta heräsi omat epäilyt. Tällä viikolla alkoi alavatsakivut ja nyt tänään menkat, eli kesken meni rv 6+4. Mutta eipä näihin voi itse vaikuttaa, pitää yrittää myöhemmin uudelleen :)
Voi ei, oon tosi pahoillani!Mulla nousi hitaasti viikot raskaustestissä, josta heräsi omat epäilyt. Tällä viikolla alkoi alavatsakivut ja nyt tänään menkat, eli kesken meni rv 6+4. Mutta eipä näihin voi itse vaikuttaa, pitää yrittää myöhemmin uudelleen :)
Mäkin oon tosi pahoillani ja lähetän jaksamista sinneMulla nousi hitaasti viikot raskaustestissä, josta heräsi omat epäilyt. Tällä viikolla alkoi alavatsakivut ja nyt tänään menkat, eli kesken meni rv 6+4. Mutta eipä näihin voi itse vaikuttaa, pitää yrittää myöhemmin uudelleen :)