Meidän prinsessan alku on vaikea

uusi tase

Satasella mukana keskusteluissa
Tosiaan eilen joutui teho osastolle vasenpuolisen kohtauksien vuoksi..vielä ei ole tietoa mitä aiheuttaa niitä mutta on aloitettu antibiotit,kipulääkitys ja kohtauksen estolääkitystä..yöllä hän sai viimeinen kohtaus joka kesti perätti 4min..eli tosi pitkä..reppana on nyt ykköstasolla eli jatkuvassa seurannassa..itse olen kotona..eikä mulla olisi edes nukkumapaikka siellä..lypsän mitä saan ja vien neidille..erittäin raskas aika meille ja just ennen joulua..
Lääkärit epäilevät jonkinlainen harvinainen infektio..

Voi pientä ja voi teitä vanhempia... Toivotaan parasta, että menee pian ohi ja pääsette kaikki kotiin ja normaalielämään kiinni.
On varmasti tosi raskasta. Voimia ja halauksia!

Voi ei, tiedän miten kamalaa on olla erossa pienestä ja jatkuvan huolen painamana. Toivottavasti tilanne selkenee pian eikä mitään vakavaa löydy. eiköhän vauvojen kouristelujen takana usein ole ihan pelkkä hermoston kypsymättömyys, joka ongelma poistuu sitten ajan mittaan. Paljon voimia koko perheelle tähän raskaaseen aikaan ja joka tapauksessa ihanaa joulua! Toivotaan, että lahjaki tulisi hyviä uutisia.

Voimia teille koko perheelle Tase!! Kuullostaa aivan kamalalta tilanteelta ja tosi ikävää kun joutuu olemaan kovasti huolissaan pienestä. Toivottavasti tilanne rauhoittuu ja pääsette jouluksi kotiin rentoutumaan kaikki!!

Tilanne edelleen epäselvä ja teholla vielä tyttö makaa..tuskin jouluksi kotiin pääse,mutta kun saisi selville mikä häntä vaivaa..estolääkitys on saanut kohtaukset kuriin..tänään ehkä pääsen imettämään häntä..kiitos kaikille..voimia tarvitaankin

Todella kurja tilanne, hirvittävä kuvitellakaan minkälaista on olla omasta rakkaastaan erossa ja vielä noin epätietoisena. Oikein paljon voimia ja lämpimiä ajatuksia täältä minulta teille sinne.

Tosi kurjia uutisia Tase. :( Täytyy toivota että tilanne selviää nopeasti ja saatte pienokaisen terveeksi ja kotiin. Voimia teille toivottelen minäkin kovasti!

Täältä myös voimia ja jaksamista Tase!! Kuulostaa ihan kauhealta.. Kyllä kaikki vielä selviää ja pikkuinen paranee.

kiitos..aatto on ollut mulle aika rankka..kävimme tyttö katsomassa ja oli ihana reissu..meidän kohta 3v halaili ja pusaili pikku sisko..mäkin sain jopa imetetty..kovasti hän on ruvennut syömään..teki niin paha kun piti lähtee sieltä pois ja jättää häntä TAAS sinne..henkisesti erittäin rankka mulla..

Takaisin