Meidän lista

Heip.

Listaan liittyisin. Neljäs raskaus, pojat 16, 13, 13 ja 5. Yritystä kolme kk. Minä 37, mies 33. Laskettu olis 2.3.
 
ei vaan kaikki! la 21.3.2010 laskurin mukaan. ensimmäistä odotellaan, toivottavasti menee kaikki nyt hyvin (edellinen rv6-7 kesken). itse olen 22v ja tuleva isä 26v [:)] häme
 
nona911: toivottavasti meni oikein? meinaan vähän muokkasin sitä, ei kai haittaa?
 
Moi!
Itellä ois laskettu aika 20.3.2010.
Jännittää vähän et miten kaikki menee sit kun vauva syntynyt kun molemmat ollaan opiskelijoita ja ikää sellaset 20 ja 21. Mut kai sitä pienemmälläki budjetilla pärjää [;)]

-Maikki_89-
 
Hei maalis-mammat,
liittyisin listaan - laskurin mukaan laskettuaika on 30.03.2010, neuvola 2vkon kuluttua. Ensimmäinen raskaus, yritystä 1kk, minä olen 32v ja mieheni 31v, Vantaa.
 
Heippa kaikille!

Uskaltauduin mukaan, eli ensimmäistä odotellaan, laskettu aika on 18.3. Yritystä ehti olla kolme kuukautta. Itse olen 30-vee, mies vuotta vanhempi.

3,5 viikkoa on oksennettu, paino tippuu kun en saa syötyä, tissit sattuu, väsyttää...
mutta kyllä tämä on silti niin ihanaa! [:)]

Varhaisultrassa käytiin viime viikolla, kun en millään malttanut odottaa tota julkista puolta. Siellä se pieni "sintti" eli ja voi hyvin, kunhan vaan niin menisi jatkossakin!

Ihanaa odotusta kaikille! Eiköhän tämä pahoinvointikin ole kaiken arvoista!
 
lenox: jep, kyllä meni oikein [:)] ensiviikon torstaina olis eka neuvola, joten tuo pvm saattaa viellä muuttua [:D]
 
Heips!

Tänään oli ultra ja viikot olikin odotettua enemmän, joten helmikuulle siirtyi la. Mut saa siis päivittää pois listalta.
Mukavaa ododtudta kaikille.
 
LA 11.3 / Ensimmaista odotellaan / ei yritysta / mina 26 avomies 28 / Helsinki

(Lenox: Mitas jos koittaisit muokata ihka ensimmaista viestiasi ja listata sinne aina uudet ilmoittautuneet, siita nakisi heti ekalta sivulta sitten keta meian jengissa on [:)])
 
Maikkimai: Nyt siellä pitäis olal se muokattu versio ekalla sivulla, päivitin sen just!

Joten muillekkin tiedoksi muokkasin tän meidän listän sieltä ekalta sivulta niin siitä näkee uusimmat päivitykset täst eteenpäin!
 
Takaisin
Top