Matkustaminen vauvan kanssa

hen

Satasella mukana keskusteluissa
Hei

oletteko tehneet pitkää matkaa - vauva siis 3 vko ja olis tarkotus lähteä perjantaina tohon 400 km päähän , turvaistuimessa??? tauotukset??

kokemusta siitä että vauva on vaunukopas ja joku turvaverkko siinä ympärillä??? (neuvolasta sanoivat tän)

vai olisitteko vaan kotona?
 
Aikanaan kun esikoinen taisi olla 2 kk vanha matkustin hänen kanssaa 300 km yksin autolla mumman ja vaarin vuokse. Esikoinen matkusti silloin turvakaukalossa. Tauotin matkaani hänen syömisen kanssa, mutta toisaalta se oli helppoa, koska hän joi korviketta.Taisi mennä pari pysähdystä per sivu.

Meillä ei ole kokemusta vaunukopasta ja turvaverkosta, mutta en lähtisi niiden turvin matkaan jos ei olisi pakko .
 
Ei ole henkilökohtaista kokemusta matkustamisesta noin pienen kanssa . . .  mutta esim mun serkkuni  matkusti kahden viikon ikäisen vauvan kanssa Henlsingistä tänne Etelä-pohjanmaalle; eli aikalailla samankaltaisen matkan; abaut 400km....


Kysyitkö neuvolasta ? 
Nykyään turvakaukalot   niin hyviäkin, ettei  vauva joudu olla "istuma asennossa" . . . 


Me ollaan varaamassa Espanjan matkaa joulukuulle; jolloinka meitin tyttö olis 5kk
Enkä mä näe siinäkään ongelmaa.  Tuon ikäinen kun saa lentokoneeseen vielä sen nukkuma kopankin. 
 
Meilläkin olis ens kuussa pitkä matka edessä. Ollaan menossa Rukalle asti ja sinne on täältä matkaa useampi sata kilometriä. Oon kans ajatellu, et miten noi tauot ja se et joutuu istumaan niin kauan siinä turvakaukalossa..?
 
jee ongelma ratkaistu :)

seinäjoelta saa vuokrattua lastentarvike liikkeestä (huvikumpu) 10 euroa viikko / HALPAA!!

turvavuode!!  (eli tämä on käsittääksen sellainen joka on niinkuin turvakaukalo mutta vauva on makuuasennossa ja siihen ympärille joku verkko? öööö näen siis tämän laitoksen perjantaina millainen se on ) mutta turvallinen matkustustapa eika tarvii pysähdellä, paitsi jos baby haluu syödä.
 
Takaisin
Top