Ha ha! Pakko tulla päivittämään tähän tuosta meidän muutaman viikon takaisesta Afrikan matkasta :) Jos joku tätä ketjua päätyy lukemaan kuten näköjään on vielä päätynyt.
En suosittelis vastaavaa reissua! Mulla oli pahoinvoinnit just muutenkin pahimmillaan noilla viikoilla, ja sit matkapahoinvointi oli lisäks ihan mahdotonta. Ei mulla normaalisti sellaista ole, mutta raskaus tekee kaikenlaista ihmiselle. Siellä oksentelin sitte kivasti joka päivä ja ajomatkat (joita riitti!) oli usein aika kärsimystä. Muuten hyvä reissu! :)
Lentokoneessa ei ollu muuta ongelmaa kuin lähinnä laskeutumisten aikana paha olo. Kenya Airwaysin oksennuspussissa luki "We hope you don't need this". Niin minäkin toivoin hartaasti, ja onneksi siltä vältyttiin!
En suosittelis vastaavaa reissua! Mulla oli pahoinvoinnit just muutenkin pahimmillaan noilla viikoilla, ja sit matkapahoinvointi oli lisäks ihan mahdotonta. Ei mulla normaalisti sellaista ole, mutta raskaus tekee kaikenlaista ihmiselle. Siellä oksentelin sitte kivasti joka päivä ja ajomatkat (joita riitti!) oli usein aika kärsimystä. Muuten hyvä reissu! :)
Lentokoneessa ei ollu muuta ongelmaa kuin lähinnä laskeutumisten aikana paha olo. Kenya Airwaysin oksennuspussissa luki "We hope you don't need this". Niin minäkin toivoin hartaasti, ja onneksi siltä vältyttiin!
Täällä Suomen reissu vähän aikaistui eli varasin lennot Suomeen toukokuun 25 päivä. Tuolloin viikkoja kasas 25+4 ja takaisin lento 12.6 (28+1). Vielä ei niinkään jännitä kun ei pahemmin oo mitään oireita muuta kuin nukkuminen on epämukavaa.. Onko kellään kokemusta tukisukista? Oma lääkäri ei usko niiden tehoon ja sano et väärin käytettynä aiheuttaa enemmänkin ongelmia.. Aattelin etsiä niin ison maximekon ettei varmasti purista tai kiristä mistään lentojen aikana!!