Masuvauvan työnimet

Meillä esikoinen oli Babby tai ihan vaan Vauva. Toka oli ensin Vauva tai Vauve, rakenneultran jälkeen Pikkuveli :)
 
Esikoinen oli ”minivauva” ja jälkimmäinen edelleen sitkeästi ”papu”, koska ensikon mielestä ensimmäinen ultrakuva näytti siltä.
 
Mä nimesin tämän heti pähkinäksi. Miehelle en kyllä ole paljastanut tätä nimeä vielä. Hän, kun on niin epäileväinen, että onko siellä ketään o_O niin en viitsi paljoa personoida hänelle tätä vauvaa ennen ensimmäistä ultraa. Luulen, että silloin viimestään hänkin tajuaa, että tämä on todellista. Sormet ristissä vaan, että kaikki on hyvin masussa.
 
Mä kutsun Lyyliksi :grin. Vahva tunne että ois tyttö tulossa. Mies sitte alko kutsuu Keijoksi että ei se mikää Lyyli oo :hilarious:
 
Meillä on Närpiäinen :greet015tai Närpiäiset :excited001 saapas nähdä ensiviikolla kun menen ekaan ultraan viikolla 9+1
 
Mulla on Helmiäinen :joyful:
En tiedä vielä kumpi sieltä on tulossa, pojalle varmaan joutuu sitten vaihtamaan kun sukupuoli selviää, ei ole kovin miehekäs työnimi :grin
 
Siis apua, mieheni kanssa aiemmin pähkäiltiin miksi on tasku-Matti ym. Siitä sitten alettiin vitsailemaan tasku-Seposta.

Tästä vitsailusta saatiin sitten työnimi Seppo :Heartred
 
Tällä hetkellä kulkee nimellä "klöntti" lähinnä sen takia, kun katsottiin miehen kanssa kuvia siitä miltä alkio tällä hetkellä näyttäisi. Pieni lihaklöntti se näin alussa vielä on. Ihan kauheaa, toivottavasti keksitään viimeistään ekan ultran jälkeen joku salonkikelpoinen työnimi :laughing001
 
Meidän toisen vauvan työnimi on Unikko. Jäi elämään, kun katsottiin alkion olevan unikonsiemenen kokoinen. Välillä kutsutaan myös Myrsky-Tuuleksi, mikä on samaa sarjaa esikoisen työnimen kanssa. Hän oli Lumi-Pyry.
 
Takaisin
Top