Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aamulla on ihan normaalin näkönen ja tuntuinen maha, mutta illalla onkin sitten hirveä turvotus, housut kiristää ja tuntuu kuin ois raskaus jo paljon pidemmälläkin. Mietin just mitkä housut mulle enää kohta mahtuu, jos tämä meno jatkuu. Inhottava olla töissä kiristävissä farkuissa.
Jotenkin lohduttavaa kuulla, etten ole ainoa joka kärsii pahoinvoinnista ja karseasta turvotuksesta! Toivoisin vain, että "se oikea maha" kasvaisi nopeasti. Nyt vain kaasua täynnä oleva pallo eikä mitkään vaatteet tunnu eikä näytä hyviltä. välillä pääsee ihan itku, kun on vaan niin tukala olo. Hain apteekista Cuplatonia ja Molkosania. Molempia voi raskaana syödä. Kerron sitten, onko mitään vaikutusta. Kuivattuja luumuja popsin myös tässä, jos vaikka jotain tulis uloskin. Phuuuuh, sanon minä. :D
Hahhhah... Pitäisiköhän itsekin napsasta before kuva... Painoa vaan se melkein sata kiloa, niin eihän tuo raskausmaha vielä ihan hetkeen näy.... Turvotus kyllä, mutta näyttää vaan lihomiselta :D
Sama täällä, olen lyhyt ja jonkin verran ylipainoinen (ja silloin tällöin myös vihainen siitä itselleni). Mua harmittaa tajuttomasti, että musta ei varmaan hetkeen näe, olenko vain lihonut lisää vai raskaana. Siksi olen hieman katkera kaikille hoikille ihmisille, jotka saavat silittää oikeaa vauvavatsaa eikä pelkästään läskejä siinä päällä... Mua harmittaa siis oikeasti ihan liikaa tämä asia, pitäisi vaan olla iloinen että ylipäätään olen raskaana!