Masupoks!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja RiiaBa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lunni no toi on jo ihan oikea vauva masu. :D mun tähän astiset on olleet kamalaa turvotusta :D nyt ultraaja sano että kyllä siinä jo vauva Kumpu on sulla. ..Itse en nää mitään omassa. Tänään asiakas joka ei ajattele mitään sano että "sulla on masu kasvanut" minä vaan että pittääpä lähteä syömään että kasvaa lisää... Todella kiusallista musta tollanen huutelu kaikkien kuullen vaikka tiedän että sellanen tilanne taju ja todellisuuden taju on heikentynyt. .. mutta silti... siellä on niin paljo uteliaita mummoja..

Muokattu viimeksi:
edd4ad8d567a4c4a49811720504398f9

Mun aamumaha oli toissapäivänä (rv 14+4) tällainen. Viikko sitten se oli vielä paljon pienempi. Tuntuu, että nykyään aamuisinkin osa mahasta on turvotusta. Iltaisin se sitten turpoaa tuosta aivan palloksi. :)

Ihania masuja kaikila. Oma ei oo muuttunu tuosta viimeisimmästä lainkaan. Mut luin et joillaki näkyy vasta vikalla kolmanneksella :eek:

Musta tuntuu, että toi mun masu ei oo kasvanut yhtään sitten kasiviikon, jolloin se pullahti litteestä tollaseks pömpöks...

No on merivesiväri sullaki vauva masu. Eiköhän tuo omaki ihra kohta veny ja omaki vauva masu pulahtaa tosissaan esiin etten voi enää turvotuksen piikkiin laittaa mitään :D

9b1ff4584487215e3d0392b80ba5104e
e07a294c571529cad151a1eebba513a2
tän aamun maha molemmista suunnista. Vaikee kuvata ku ei oo tausta kunnollinen (sori hirvee sotku) ja valoki on luonnonvalo tai kohdevalo. Mut ei oikeestaa mitään muutosta entiseen... kasvais jo et uskoisin et siel viel on joku elossa.

Pinkkis, kyllähän se jo näkyy! Samaan tapaan ku mullakin pömpöttää toi alavatsa. Rauhotu, kyllä siellä hengissä ollaan ;)

Mulla on kans vaa tollanen minipömppis ja samat ajatukset ett onko siel ees ketään :shifty: mut jos meil on kaikilla samanlainen nii sithän se on varmasti iiiihan normaalia :D

Pakko oli kattella kesä- ja toukokuisten masukuvia ja siel oli toukokuussa jollain 18 viikolla tosta viel pienwmpi ja sit 20 viikolla ihan pikkuse tosta isompi. Pitää vaan yrittää rauhottuu. Mut ku oireet nolla vatsakipuja lukuunottamatta ja hy olo ja maha ei kasva eikä liikkeet tunnu, ni olo on ku ei ois raskaana koskaan ollukaa. Hassua. Nyt kyllä ymmärrän sitä kaveriani, joka tajus olevansa raskaana ku synnytti kesken unien. Ja ukin serkku aikoinaan synnytti kans itselleen täytenä yllätyksenä. Mut tää miun kaveri ei ulospäin edes näyttäny olevan raskaana. Näin häntä viikko ennen synnytystä ja hällä oli tiukat farkut ja trikoopaita, ei mahassa muuta ku pieni vararengas makkara, luuli itsekin vain lihoneensa. Pienikokoinen hoikka tyttö on hän. 150 cm pitkä. Että näitähän on. :eek:

Pinkkis onhan tuo alempi jo paljon isompi :D voi teitä hoikkia. Epäreilua että massu näyttää vauva masulle heti eikä 5 vuoden päästä :D

Lucky: Sama vika täällä!!! :) Ehkä sit joskus ku maha on niin suuri et läskimakkarat on vähän "silottunut" mahan päälle!! Pömppö on joo mut suurin osa kai siitä on ihan sitä itteensä ... Fläsää!! :)

Eipä tuo mun maha ole muuttanut kuin muotoaan. :D nyt oon tasasesti paksuuntunut joka puolelta siis selästäki... kun vertaa noihin turvotus kuviin. Nyt pitää tosissaan vierottautua sokerista eroon. Se on ollu tässä viimeaikoina ainoa jolla saan itseni aamulla hereille...jogurtti, tuoremehu, mehukeitto ihan sika makea. ..Laitan siis totaki tilkan rasvattomaan rahkaan. .. :D ennen meni paljaaltaan rahkat :D hävettää

Liitteet

• 1453660812408.jpg
    1453660812408.jpg
    77.8 KB · Katsottu: 129
Mulla on lucky ihan toisin päin! Aiemmin makeutin rahkat taateleilla (kannattaa muuten kokeilla, parempi vaihtoehto sokerille), hunajalla tai mehukeitolla, nyt ei pysty makeuttaan yhtään. Itse asiassa puristan vielä sitruunaa sekaan :'D

Mut vertaa keskimmäiseen kuvaan ni Ompa vähän turvotusta nyt se on liukunu ympäri kehoa... huomenna tulee mun kahva kuula kotiin lainasta ni alkaa harjoittelu ja sokeri vieroitus kunhan nuo sokeri pommit on juotu... juon ne huomenna kaikki kerralla :D

T. Ihminen joka ei arvosta itsessään kuin jalkoja :D

Pinkkis onhan tuo alempi jo paljon isompi :D voi teitä hoikkia. Epäreilua että massu näyttää vauva masulle heti eikä 5 vuoden päästä :D

Siis valo vaikuttaa paljon. Kuvien välillä oli n. 25 sekuntia ku tänä aamuna ne otin :D

Ja sinäki oot kuvista katottuna ihan solakka. Selkee vauvamasu :)

Kunnon sokerihumala :D Mulla ois ens viikolla taas viiden treenin viikko (mul on kolmen viikon kierto - 3-4-5), kuinkahan sitä selviää hengissä :D Kyllä se treenaaminen vaan on ollu ihan mielettömän tärkeetä oloista huolimatta.

Takaisin