Kiitos Timbe! :)
Niin voihan se olla että on alkanut jo laskeutumaan! Hurjaa! Täytyisi kyllä tehdä semmonen kuvakollaasi niin näkis miten on masu kasvanu ku ite sokeutuu sille kuitenki :D
Metsäläinen mä en vaan koskaan oo kysyny, oon ajatellut, että jos mä ite sen ultrassa erotan niin ok, mutta muuten jääköön salaisuudeksi :) enkä tosiaan koskaan ole erottanut, mutta mun aavistukset on melko hyvin pitäny paikkansa. Ainoo jota en arvannut, oli kaksoset, kun luulin, että siä olis tyttö ja poika. Yllätyin tosissaan kun oli 2 tyttöä!
Timbe mustakin toi on aika pallomainen maha, mutta laitan viä etukuvan, niin siitä ehkä näkee että on se kyllä levinnytkin... Ja tosiaan tyttöolo ittellä, mutta katotaan ny
Mun intuitio taisi pettää! Eilen oli kontrollikäynti äitipolilla, jossa ultrattiin. Tähän asti pikkukaveri on ollut niin jalat ristissä, ettei ole saatu mitään havaintoo sukupuolesta. Eilen kuitenkin saatiin varovainen tyttölupaus. Minä olen siis koko ajan ollut pojan kannalla. Kaikki "oireetkin" viittaavat poikaan; eteenpäin kasvava masu ja sanonta "poika vie terveyden ja tyttö kauneuden" ym. Ainoa on ollut vauvan syke, joka viittaisi tyttöön: 150 per min. Miltä teidän mielestä maha näyttää? :)
Rv29+0 <3 tuntuu että masu menny ihan muodottomaksi ja oudon näköiseksi.. vai onko se noi tummumaan päin olevat raskausarvet mitkä häiritsee :) tänään huomasin ekat uudet ku esikoisen jäljet oli vielä haaliskoina huomattavissa.
Tietääkö sen jostain, että vauva on kiinnittynyt? Maanantain lääkärillä selvisi, että raivotarjonnassa on jo. Mietin, että heittääkö se vielä kuperkeikkaa seuraavat 10 viikkoa vai pysyykö tuossa asennossa.
Itte viimeksi huomasin kiinnittymisen ku kävelystä tuli vaappuvampaa ja neuvolassa osaavat kyll kattoa ja tunnustella että onko se laskeutunu ja kiinnittyny.