Masun kasvu ❤

Vieläkö pystytte nukkumaan hyvin masunne kanssa?
Mulla alkanut yöt mennä kääntyillessä, ja parempaa asentoa hakiessa, eli aika katkonaista on nyt, kun taas viikko sitten nukuin vielä täysiä yöunia.
Rv 27+4

LilMinni, mulla yöt rauhottui, kun ostin sellaisen pitkänmallisen imetystyynyn, jonka kanssa voi nukkua. Hyvä asento löytyy helpommin, enkä ole välttämättä herännyt koko yönä. :happy:
Nyt rv 27+5

Lilminni, minä oon ostanu sellaisen pötkötyynyn lidlistä, ei maksanut paljoa mun muistaakseni, ja on hyvä :) vaikka en kyllä enää pitkään aikaan ole saanu senkään kanssa nukuttua.

Väkisinkin tässä alkaa yöunet huonontua loppua kohden, joten yritän varmaan pärjätä peiton ja tyynyjen kanssa :)

Lidlistä ittekkin ostin semmosen pitkulaisen tyynyn ja ei todellakaan ollut kallis :) tais olla että alle kympilläkö sai tyynyn ja tyynyliinan, korjatkaa jos muistan iha väärin :)
Ittellä ei vielä nukkumisvaikeuksia ole mutta meenki vasta rv25+0 :)

Mistähän lidiltä nuita tyynyjä saa.. Taitaavat olla kausituotteita, kun en ole yhessäkään lidlissä niitä nähny.. :( Kaipaisin itekki sellasta tyynyä, kun alkaa olemaan tosi tuskaista nukkua massun kans. Eilen illalla asettelin itteeni varmaan tunnin verran, että sain edes jotenki siedettävän asennon..

Wildis en tiiä onko niitä lidlissä jatkuvasti, mut itte varauduin ja kävin ostaa sen tyynyn sieltä jo joskus pari kuukautta sitten ku oli lehessä mainos siitä :) jospa niitä ois vielä jossai, ni helpottais nukkumista sullaki :)

Tai sit voi kokeilla ylimääräisen peiton rullata pötkyläksi. Itte ku en yleensä peittoa käytä ku nimen vuoksi nii huomannu että se peitto on enemmänki tuollaisen pötkötyynyn kaltaisena tukityynynä :)

LilMinni, maksoin omastani 19e, mullakin ikävä kyllä meni se Lidlin tarjous ohi, olisin sieltä hakenut jos olisi vielä ollut. Katsoin, että oot merkannut synnytys paikaksi myös Tayssin, itse ostin tyynyn Tampereen Kalevan Vauvatalo Johannasta, siellä oli tyynyjä inventaario alessa. :)

No nythän se Vauvatalo Johanna on jo purettu, ja tilalle valmistumassa kerrostaloasuntoja.. Tien toisella puolen on kyllä BabyStyle, mutta on varmaan melkosen kalliita lastentarvikeliikkeissä.
Kirppareiltakaan varmaan harvoin löytyy :/
Tähän asti oon itsekkin peittoo tunkenut massun alle ja jalkojen väliin, joten ehkä selviän sillä tämänkin loppuajan. :)

Ei ole Vauvatalo Johannaa purettu, se ja S-market onkin ainoita mitä siitä uusien talojen tieltä ei ole jyrätty. BabyStyle on kyllä vähän hintavampi, mutta kyllä sieltäkin niitä tyynyjä varmasti löytyy.

Onko se Vauvatalo Johanna muka vielä siinä? :o vai vaihtanut vaan paikkaa?
Oon siinä liikkeessä käyny vaan kerran, kun esikoista odotin. Ollaan käyty enimmäkseen siinä BabyStylessa, kun kummitäti sattuu siellä töissä oleen. :)

Tori.fi:ssa myydään myös käytettyjä Doomoo Buddy imetystyynyjä. Sellaisen kanssa mulla on hyvä nukkua. Doomoot on kyllä superhyviä, ja niihin voi ostaa lisätäytettä, jos menee liian lötköksi. :) Muistaakseni näin myös Lastentarvikkeessa saman tyyppisiä suht edullisesti.

28+1❤ eilen otettu ^^)
0a148916f0e4478e476586c5ae5e7617

Takaisin