Masun kasvu ❤

Oho, on sulla kyllä masu kasvanut! :) Painaako jo keuhkoja?

Miulla on ruvennu painaa keuhoja, en meinaa kyetä citymarket tai prisma kierroksia kävelemään ku ahistaa henkee :D

Juu täälä sama. Varsinkin kun menen selälleni makaamaan niin muutaman kerran saa haukkoa happea, muutenkin hengästyn nopeammin

Kyllä painaa täälläkin keuhkoja, ja ei pääse pyllertämään kovin nopeaa vauhtia ku hengästyy, ei uskois että reilu vuosi sitten tuli juostua 1/2maraton :D

Täällä on niin ihania kuvia ,että aina tulee hyvälle mielelle :)

Mulla oli ennestään jo iso maha, mutta nyt vihdoinkin se kohtu on jotenkin pullahtanut eteen niin, että maha alkaa vihdoinkin näyttää raskausmahalta, eikä läskimahalta, ja siitä on vihdoinkin alkanut olemaan ylpeä :Heartred Sitä mielellään jo jopa vähän vaatteilla korostaa (mikä tietysti aikaisemmin on ollut ennen kuulumatonta:eek:). :joyful:

Täs 25+0
91847a15bcd007f4c0d40d8aacd3858e

Herran jestas kui iso masu jo darkminttu! <3 ihana :) voikun miullakii kasvas vauhilla :)

http://forum.vau.fi/images/shareimage/7144168b57d0428b7dd007415559fa6b[/IM
Rannalle menossa :) 25+3

Haha, mulla näytti maha monta viikkoa ihan kaljamahalta. :D Nyt onneksi on jo jonkin verran pullahtanut esiin, vaikka vieläkin roikkuu aika alhaalla.. Erilainen massu tämä kuin mitä oli esikoiseta. :)

Minulla oli aiemmin maha pojasta ylhäällä (keuhkot lytyssä) ja tyttö oleskeli alhaalla. Nyt tässä raskaudessa pojan liikkeet tuntuu aika alhaalla, joten en noihin uskomuksiin enää usko :D

Takaisin