Masun kasvu ❤

Mä otin napakorun pois jo muutaman kuukauden päästä, kun alkoi hiukan kiupuilee ja tuntuu epämiellyttävältä, kun iho alkoi venyä. Mietin ettei kai toi iho voi revetä sitä päältä? :wideyed:

Mä otin napakoruni pois jo esikoisen raskausaikana. Takas en oo laittanu, nahka sen verran venyny ja maha jääny pömpölleen, ettei näyttäny enää hyvältä. Mutta ei se vanha reikäkään hyvältä näytä..
Ja ei sen nahan siinä pitäis mihinkään revetä, kiristellä toki voi kun massu kasvaa.

Mä olisin voinu vielä pitää napakorua, kun se tuossa läskikerroksessa ei olis ainakaan vielä haitannu, mut mies antokin neljän vuoden seurustelun jälkeen ymmärtää, että se on sen mielestä vähän hassu ja kakaramainen. Hieman katkerana otin sen sitten pois. Enpä ollut itse tuota tullut ajatelleeksi, kun se on vaan ollu osa mun mahaa jo piiiiitkään. Näyttää maha nyt oudolta ilman sitä, vaikkei sitä korua yleensä edes noteeraa. Mut ei se mun mielestä nyt enää tän pönpön kanssa ois oikein sopinutkaan. Nyt vaan näkyy nuo reiät, varsinki tuo ylempi joka on alkuperäisestä paikastaan liikkunut alemmas ja jättänyt arven...

Niin ja Päivänkakkaralla kans oikeen nätti vauvamasuli.

Aiotko Pauliina pitää napalorun loppuun asti? ;)

Yritän mahdollisimman pitkälle pitää kyllä korua, ja sitte ku ei tämä tavallinen mee niin siirryn siihen raskausajan. Tilasin jo jotain halpis versioita kun alko nahka välissä niin kipeytyä ja kiristää mut ei niistä ollu kyllä mihinkään. Niin nyt oon rasvaillu tota korun aluetta tarkkaan niin oon pystyny pitää ihan tota normi eikä oo ollu enää edes kipeä :) Katotaan kauan tää menee ;) Mut en mä haluu kyllä missään vaiheessa kokonaan luopua!

23d3d4f31f23bab6a3ae8a5d695b1b28
Täällä tällainen masu, kuvassa muistaakseni 22+2. Tissit on edelleen aika olemattomat vaikka toki vähän on pyöristyneet ja muutenkin kroppa on pysynyt muualta ennallaan. Painosta ei oo tietoa kun en oo pariin kuukauteen käynyt vaa'alla. Maha kyllä on isompi kuin ekan raskauden vastaavilla viikoilla ja olokin on isompi, mutta on se vaan kiva kun se kasvaa <3

Alkaako teistä jo tuntumaan, ettei mahan tarvis enää kasvaa? Enkä nyt tarkota ulkonäöllisesti. Mulla maha on kasvanut tässä parin viikon ainaka hurjasti, jonka ansiosta sitä kiristää ja puristaa ja tuntuu, että napa repee :D Oon toki rasvaillut mahaa, mutta suurta apua siitä ei oo ollut. Vinkkejä?

Eihän se masu vielä kaiken aikaa oo tiellä, mutta toisinaan tekee jo tiukkaa tehdä mitään.. Mm. kumartuminen seisaaltaan tai ihan vaan istuminenkin on välillä työlästä, kun maha ottaa vastaan :D
Eilen yritin kumartua, mutta eihän siitä mitään tullut, kun oli maha olevinaan tiellä. Ja jos kuopus sattuu sylissä ollessaan nojailemaan mahaa vasten, niin tuntuu että litistyn siihen paikkaan :D
Edit: toisina päivinä on helpompi olla, onhan se masu vähän erikokoinen ja -muotoinen joka päivä, vaikka ei sitä juurikaan itse huomaa :)

Mulla ei vielä kiristä onneks, on niin löllö edellisen jäljiltä.. Mul oli ainakin viimeks ihan jättimaha... Ei tarttis ihan sellaseks kasvaa :D

Mullakaan ei vielä kiristä ja omat housutki vielä menee jalkaan. Eilen kyllä rakenneultrassa sanovat, että kohta se massu pullahtaa niin ettei omat housut enää mene :D

Täällä menee kans vielä omat housut, mutta ei varmaan enää kauan. Tuntuu että viikossa on tuo masu kasvanu ja vähän pullahtanutkin. Mut ei se silti tän mössömahan alta vielä näy :D

Täällä ei oo kyllä omat housut menny pitkään aikaan... Harmittaa ku jäi kaikki lemppari kesähousut käyttämättä. :| Viimeks en ostanu mitään äitiysvaatteita, blah. :(

Mulla on kans jo suht iso vauvamaha ja oikeestaan toivoisin ettei ihan tätä vauhtia kasvais loppuun asti. Arpia ei oo vielä tullu, mutta ihan ajan kysymys tällä kasvuvauhdilla. Ja minä kun toivoin ja odotin että tulis sellanen pieni söpö kumpu niin pyh ja pah :D No, joka tapauksessa kannan pientä elämää rakkaudella ja ylpeenä :) eipähän ainakaan jää kenellekään epäselväksi että lasta ootan tän mahan kans..

Täällä ainakin omasta mielestä vauvamasu kasvanut jo sen verran isoksi, että yöunista ei tahdo tulla mitään. Kaikki liikkuminen ja kääntyminen on olevinaan jo niin hankalaa, että sitä useasti herää jos täytyy muuttaa asentoa.
Välillä tulee jopa niin tukalat oltavat, kun tuntuu että maha tarvisi enemmän tilaa, kun mitä sillä on. On siis itsellä ns. ahtaat oltavat, jos masu ja sen koko ahdistaa..
Rv 22+4

Takaisin