Masun kasvu ❤

Mulla vissiin kasvuspurtti menossa masun kans. Selkää kolottaaa ja alavatsaa jomottaa... Alushousukki tuntuu nykysin kutistuneilta! Ja masu pömpöttää jo tosi selvästi. Oon aina ollu kans skitso painostani ja miltä perse näyttää jne mutta jotenki ainakin nyt vielä mua stressaa yhtään vaikka tajuan että ne kalsarit ei meinaa mahtua ku perse on alkanu laajentuun! :D Saas nähä mitä mies sanoo ku palaa kotii ja.näkee mun vauvamasun?!

Me oltiin pari viikkoa lomamatkalla ja sinä aikana maha pullahti oikein kunnolla. Ja vielä 5 kk aikaa kasvaa, kääk! Tänään 18+3, jos oikein muistan.

Täällä kans yks jonka perse leviää :D On se kumma kun meinaa kaikki alushousut jäädä pieneksi :D Ei kuitenkaan ole yhtään sellainen olo et olis ylimääräistä, pidän itseäni tosi viehättävänä nyt ja niin tykkään näistä uusista muodoista :)

Kyllä täälläkin toisinaan iskee ahdistus muuttunutta kehoa kohtaan mutta se on aika ohimenevää :) yleensä se iskee just sillon kun kaapista ei löydy mitään päälle pantavaa ja olo on ihan turvonnut. Siinä ei tunne oloa hirveän kauniiks :grin

Söpöjä masuja kyllä täällä!

Eilen mietin, että ensin halusin massun kasvavan kun sitä ei vielä näkynyt, mutta nyt kun se onkin taas hillittömän suuri, niin haluisin sen olevan pienempi :D vielä kuitenkin on matkaa sinne joulukuulle, niin se ehtii vaan paisumaan entisestään ja repimään mun hermot riekaleiksi, kun en sitten viimesillä viikoilla enää jaksa kantaa sitä :D
Rv 20+5

Joo, kyllähän se takamus tahtoo levetä vähän väkisellä samaan tahtiin kun maha kasvaa... Mutta jotenki siitä ei ota niin ressiä kun tietää, että se lantion alueen leveneminen nyt vaan kuuluu asiaan :) Ja jotenki ihmeellisesti ainakin ite oon armollisimmillani omaa vartaloa kohtaan kun oon raskaana.

Tuo vaatehomma on toki vaan vähän haastavampaa tän mahan kans. Iteki havahduin pari päivää ennen sukulaispojan rippijuhlia siihen, että pitäis varmaan sovittaa, mihin omista mekoistani ees mahun :D Onneks löyty sopiva, joskin mammaleggarit oli pakko laittaa alle, ettei helman alta vilku mitään ku maha sitä hilaa normaalia ylemmäs :P

Tässä puolivälin kunniaksi mun aamumasu :)

13915784.jpg

Muokattu viimeksi:
Tässä meitsin masu viime pe, 21+1. :D taitaa olla aika siirtyä äippähousuihin! Illanistujaisissa oli pari epäilevää katsetta joille kuittasin et mahassa on muutakin kuin makkaraa :P

Takaisin