Nyt näkee jo sängyllä maatessakin, että mun masussa on joku! Näyttää niin hassulta! Ihan niinku joku kärme, joka on nielassu hiiren ja se on tuossa kohtaa muuten tasapaksua kehoa sulamassa! :D
Hassua, viime viikonloppuna maha vaan ilmestyi muutaman päivän aikana, nyt on jo selkeä vauvamassu. :D Onko teillä muilla paljon kivistelyä tai muunlaisia kipuja liittyen mahan kasvuun? Mulla on ollut viime viikon aikana kipuilua, mutta ei mitenkään kovaa. Neuvolasta sanoivat että johtunee tuosta kohdun nopeahkosta kasvusta tässä vaiheessa. Viikkoja 17+5
Tuopa onkin kätevä tietää noista harkkasuppareista, että tarkkailee omaa vedenjuontiaankin :) Jonkun verran niitä on jo tullut, mutta ei mitenkään erityisen paljon vielä.
Ihania masuja on täällä kaikilla <3 Kiva nähdä, miten eri ihmisillä vauvamasut kasvaa :)
Lumitar: Mulla tulee ainakin säännöllisin väliajoin semmosia kasvukipukausia. Nyt on ollu kyljet tosi kramppiherkät ja mahan/selän seutu tuntuu rasittuvan helposti. Siitä yleensä huomaan aina, että masu on ottamassa kasvuspurttia kun tulee semmonen yleistukala olo ja ahistaa mahaa. Oon nimenny ton olotilan "mursuoloksi" ja valitan aina miehelle, ku sängyssäki on nii hankala sillon kääntyä :D
Tässä masukuvaa tän aamun salilta :) Vitsi et mä rakastan tätä massua!! En haluu koskaan luopua :D Voin kyllä olla parin kuukauden päästä eri mieltä
Rv 22+1
No se, että tunnen itteni möhömahaks, valaaksi, ja mömmömammaks :D tää on varmasti ohi menevää, toivottavasti.. Ihastelen kuitenkin kaikkien muiden masuja kuinka ihania ne on, mutta oma ahdistaa..
Ja ennen raskautta lihosin 20kg, joten se varmaan tässä taustalla painaa mua.. :/
Nepppsu, mutta lihoit varmasti ohan hyvästä syystä, aloit syömään kun lopetit päihteiden käytön? Varmasti on ohi menevä fiilis, hormonit tekee hulluksi :) mulla taas toisinpäin, tunnen itseni nyt tosi kauniiksi ja viehättäväksi :)
Etkä oo mun mielestä millään mittapuulla lihava! Niin se elämä menee, ettei aina pysty kaikkia puolia yhtaikaa huomioimaan. Kiinnität painoon huomiota sitten, kun tärkeämmät asiat reilassa :) Ehdit sen hoitamaan kyllä myöhemmin. Tsemppiä! Mulla ollu aina painon kanssa ongelmia ja asennoitumista kasvavaan mahaan on tarvittu. Varsinkin kun se alkuun näytti ihan vaan läskiltä. Aina kuitenkin elänyt sen kanssa, että paino reissaa 20 kilon väliä, niin hankalaa on ollu hyväksyä uus olomuoto, vaikka paino onkin pysynyt samana. Nyt alkaa onneksi jo muistuttaa enemmän vauvamahaa :)
Ootte kyllä ihan mainioita. Ehkä tässä itsellä on juurikin se ongelma kun aina taistellut miltä näyttää ja minkäkokoiben on ja aina kuitenkin mitä kuvistakin katsellut niin hoikka olen ollut. Nyt tosiaan päihteiden lopettamisen jälkeen iski 20kg, mutta niinkuin Timbe sanoit niin mieluummin painoa lisää ja päihteet pois, eli "hyvällä" omalla tunnolla...
Nyt elämäni pulskimmassa kunnossa. Takapuolessa ja polvitaipeessa raskausarpia lihomisesta, mutta keskityn niihin sitten raskauden jälkeen :) eikö niin neidot