Masun kasvu ❤

Pieruhuumori on huippua! Mulla on muutenkin tosi ronskit jutut. Joitakin ehkä hirvittää, mutta hirvittäköön.

Kävikin toissa päivänä hauska juttu, kun olin kahden ystäväni kanssa lounaalla. Meillä kaikilla on lapsia, ja olemme myös kaikki raskaana. Olimme antautuneet sydämemme kyllyydestä synnytyskeskusteluun niin kuin synnytyksen jo kokeneet ja synnyttämään pian menevät naiset vain ikinä voivat. Keskustelimme katetroinnit ja suolihuuhtelut. Samoin imukupit ja kuinka kahdella meistä repesi peräaukko imukupin vuoksi. Sitten huomasimme, että noin puolentoista metrin päästä meistä istuu kaksi teinipoikaa. JÄrkyttyneenä. Olimme kyllä paras ehkäisyvalistus ikinä. Muistavatpa nuo viisitoistavuotiaat käyttää kortsua, kun näiden mammojen juttuja kuuntelivat :D.

Ah mäkin niin haluisin juttukaverin joka ymmärtäis nää kaikki muutokset ja jännitykset, mutta kun kukaan kavereista ei ole synnyttänyt tai ole raskaana :/ poikaystävä joutuu kuuntelee mun narinaa mahavaivoista ja muusta :D

Onneks täällä saa vertaistukea :)

Ei vitsi, mikä ihana masu Pauliina <3 Mulla on ollu noin muhkea vasta viimeisillä viikoilla! Esikoisesta kukaan ei huomannu mitään edes puolivälissä ja toisestakaan ei 16+ huomannu juuri mitään :) No, nyt 12+1 ja näyttää just siltä että kaks muksua on tullu kohtuu nopealla aikavälillä, vaan raskausmahaksi tätä ei oikeen voi sanoa.

Pauliina onpa sulla melkonen massu jo!! :D jännä mitenkä eri tahtia massut kasvaa :)

Hahah joo on tää kyl semmonen pallo :D Saa nähdä miten paikat repiää ku nahka joutuu venyy lisää ja lisää.. Mut ei tää koko ajan oo ihan noin iso kun kuvassa, toi on aika illasta otettu niin on jo päivän mittaan kertynyt turvotusta :D
Mut on tosiaan jännä miten eri tahtiin ihmisillä masu kasvaa! Mulla on viel taaksepäin kallistunut kohtu niin luulin et tää kasvais tosi hitaasti ja myöhään.

Noihin raskausarpiin vois tänne kommentoida, että ite säästynyt arvilta kun aivan alusta asti aamuin illoin rasvaillut kookosöljyllä masua, kaks raskautta takana. Joillekin arpia tulee herkemmin ja eihän nuihin kovin paljoa kuulemma voi vaikuttaa, mutta omalla kohdalla uskon kookosöljyn tehoon, koska sisäreidet ja tissit jäivät rasvaamatta ja jumaleissön niitä arpia! Kannattaa kokeilla, ei tuosta ainakaan haittaa ole, koska ihan on luonnon tököttiä ja syötynäkin terveellistä :) Löytyy kaupoista joko luontaistuotteiden luota tai sit ihan ruokaöljyjen luota, semmosessa lasisessa purkissa myydään.

Itellä tuo maha kyllä kasvanut melkosesti, vois kuvan napsasta kyllä joku aamu ku jaksas :D Ihania masuja teillä :Heartpink

Mä käytän myös kookosöljyä :) Toivottavasti toimii mulla yhtä hyvin kun sulla Warheart! Mä läträän sitä aina koko kropalle kun se on niin ihanaa ja tuntuu tekevän tosi hyvää. Eikä oo kallista!
Ja napsaise sinäki ihmeessä kuva!! :)

Mä kanssa alkuun laitoin kookosöljyä, mutta se haju oli ihan kamala! Varsinkin sitten kun se oli hetken ollut iholla, yörps. Ostin sitten sitä bio oilia ja jaksoin pari päivää laittaa, kunnes senkin haju ja rasvainen koostumus alkoi etomaan. Pitäisi varmaan kokeilla jotain ihan perus kosteusrasvaa...

Ihan kauhea turvotus täälläkin! Turha enää yrittää peitellä, vaikka tämä suurimmalta osaltaan onkin läskiä ja turvotusta...

Aamulla muistin napsasta kuvan ennen ku kerkesin syömään mitään. Vajaa viikko sit laitoin kuvan iltamahasta ja kyllä on iso ero :D koskahan se oikeen tupsahtaa tuolta kunnolla esiin..?

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1434361787.542608.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1434361787.542608.jpg
    162 KB · Katsottu: 156
Oi ku on tullu uusia kuvia massuista, ihania kaikki! Vois kans lisätä tänään ku tuli tasan 15 viikkoa täyteen :)

Takaisin