masuloita!

Sainpas vihdoinkin otettua kuvan matsuliinistäni [:)] Kyllä huomaa et persuskin on levinny [:-] [:D]


 
Tässä mun mollukka :) Mukavasti jo pallomainen  <3 Ja sormet turvoksissa komeasti [:)]

 
Onnistuiskohan tämä kuvan laittaminen.. Tässä on meidän kolmosesta pullahtanut masu, tänään viikolla 18+5:)

 
hehehe, sulla on jonkura samanlainen massu ku mulla, viikkoja 21+ ja tuplat [:)]
 
Ihania masuja! joillakin voisi jopa luulla että on viimeisillään. Perästä tullaan, nyt on rv 20+5 ja pikkuinen masu vaan. Kuvia myöhemmin ku kotiin pääsen :)
 
Juu, on vähän kokoa masulla, vaikka paino on vieläkin miinuksella lähtöpainosta..:) Kaverikin sanoi, että on viikolla 36 ja masu on samankokoinen kun mun. Pelottaa ihan, että mihin kokoluokkaan pääsen, kun vielä 20 viikkoa vierähtää.. :D
 
Meinasikohan tämä maha kasvaa koko ajan vai tuleekohan kasvussa yleensä taukoa??[:D][:D]
On muuten jo aika lähellä, ettei napa pullahda ulos.Varmasti se päivä kohta edessä
Onneksi otin napakorun pois jo viikkoja sitten, saattaisi muuten olla aika ruman näköistä katsottavaa[:D] 
Alkaa pikkuhiljaa jännittämään, että millainen maha sitten loppuvaiheessa tulee olemaan....

Tämä kuva siis RV 20+1.




 
Tässäpäs meikäläisen massu. Kuva on kyllä otettu melkein viikko sitten, eli 23+1. [:)] 

 
Otinpas tuossa uuden kuvan masusta [:)]
Viikkoja on kuvassa 20+6
 


 
Kuva otettu tänään ja Rv25 täynnä[:D]
Ei mitenkään paras kuva, mutta selvää masun koosta kuitenkin saa.


 
nyt lisäilemään mammat niitä kuvia !!
HOPI HOPI NIINKU OLIS JO ![:D][:D][;)]
tahtoo ihailla masuja[:)]
 
Ai niin, mullahan on kuva vielä laittamatta...*tuijottelee nolona varpaisiin*. Ja lupasin sen ultran jälkeen laittaa [8|] Josko tänään ottaisin masupäivityksen ja laittaisin kerralla kaksi kuvaa...
 
Takaisin
Top