Masukuvia

Tässäpä meitin masu sunnuntailta eli eilen (rv 37+5):

Mulle on koko raskauden ajan kauhisteltu, kuinka vaaaltava mun maha onkaan. Itse en ole sitä sellaisena nähnyt (ihana, pinkeä ja pyöreä rakkauskumpuni <3) mutta nyt olen joutunut viimein tunnustamaan, että onhan se jo iso ja vähän hankala ja tukalakin. :D

Onpa ihania masuja! emoticon Äni, oletko minkä pituinen? Minunkin mahaa on hämmästelty, mutta johtuu varmasti siitä, että olen n. 159 cm pitkä ja mahalla ei ole ollut tilaa kasvaa kuin eteen. Sf-mitta oli suurimmillaan 37 cm, nyt se on alkanut laskemaan ja mahan ympärys navan kohdalta mitattuna oli viime viikolla 116 cm eli iso on masu. ;)

Mansikkainen

Mansikkainen: Ollaan näköjään tismalleen saman pituisia! :D Eli täälläkin maha on kasvanut reilusti eteenpäin. Olen välillä pohtinut, kuinka myttyrässä Nyytti joutuukaan olemaan, kun ei ole yhtään pystysuunnassa tilaa kasvaa. :) Mulla sf-mitta on nyt 35cm. Oli aina aiemmin keskikäyrällä mutta viime viikolla pompahti yläkäyrälle. En ole aiemmin mitannut mahan ympärystä, mutta nyt mittasin ja sain navan kohdalta mitaksi 120cm. Aivan hurja mitta! :D Melko samoissa näköjään siis mennään sun kanssa, hauskaa. :)

manque: Sullapas on söpö pieni masu. Kuvasi on aivan kuin jostain mainoksesta! :D

On kyllä ihana nähdä muidenkin masuja. Kaikki niin kauniita ja erilaisia!

Onpa hauska yhteensattuma, Äni! Ja tähän vielä lisätään se, että meillä molemmilla on laskettu aika 14.6. :)

Kirjoittelinkin jo tuonne neuvolakuulumisiin, että meidän vauva on suuresta mahasta huolimatta melko pieni eli ei se mahan koko aina kerro vauvan koosta. Onneksi sullekin tehdään vauvan kokoarviointi, niin on ehkä helpompi valmistautua synnytykseen.

Takaisin