Masukuvia

Päivi28

Vauhtiin päässyt keskustelija
Olisko kesäkuisilla jo kiinnostusta masukuvapinolle?

[hr] Tässä mun masukuvat. Eipä ole tainnu neljän viikon aikana kasvaa yhtään, taitaa olla jopa vähän pienentynyt[;)]

RV 6+4

RV 10+3

Hei,

Kokeilenpa  minäkin laittaa ensimmäisen mahakuvani tänne. Viikkoja siis eilen, kun kuva otettiin 10+1. Itsestä tuntuu, että kumpua olisi enemmänkin, mutta kuvat kai kertoo totuuden....toiveajattelua [:D].

Voi kun söpö masu sulla Mimosa77 [:)] Mulla on tota omaa rasvaa niin paljo, että masukin näyttää suuremmalta [:@]

Tässäpä tämän vauvakummun kehitys tälle rv:lle asti:

Lähtötilanteessa ylipainoa n. 20kg. Raskauden aikana paino on edelleen pysynyt samana kuin lähtötilanteessa. Viimeisin kuva (käännetty peilikuvaksi että on samoin päin kuin muutkin ;)) on perjantaiaamulta (31.12.) eli tarkalleen 16+2.
Ei ole niin pieni ja siro kuin hoikilla tai normaalipainoisilla, mutta itselle niin rakas ja ihana kumpu se on! <3

Selvästihän Äniltä näkee jo suloisen vauvamassun emoticon
Itsellä myös sellainen 20-25 kg ylipainoa lähtötilanteessa, nyt raskausaikana paino vain pudonnut.

Ihanasti Äni erottuu vauvamasu jo! :)

Mä odottelen malttamattomana oman masun esilletuloa, täällä ei ulkopuoliset mitään vielä huomaa. En osaa tänne suoraan lisätä kuvaa, mut tästä klikkaamalla näkee "vauvamasun" tilanteen tasan rv 17 emoticon Noh, kai se siitä kasvaa. Saisi edes liikkeet tuntua niin tuntuisi vähän todellisemmalta.

Tässä viikkoja 24+5 :)
Mulla on erittäin pieni maha vieläkin vaikka nyt viikkoja on 30+2

Ei oo mitenkään oudon näkönen mun mielestä. Meneekö sulla tuo viiva ylös asti? Täytyy varmaan lisätä omiakin mahakuvia :)

En jotenkin onnistunut lisäämään kuvaa ja tekstiä samaan viestiin. Tässä siis mun pallomahani rv 30+2. 

Takaisin