Masukuvia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja lellu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
be5d4bd20fb61d94ea34c735416bd110


Rv 32 starttasi juuri, tuntuu aivan käsittämättömältä kuinka loppusuoralla tämä mahan kasvatus alkaa olla!

Pikkumyy 31+0
 
Voi vitsit kun edes kehtaa pistää teille tänne kuvaa Mahasta Isolla M:llä :D. Sf-mitta huitelee paaaljon yli yläkäyrän ja ahdistaa ajatus siitä jos tämä vielä tästä kasvaa!!! Mutta joka raskaudessa kasvanut suureksi nopeammin... Ihania palloja teillä :)
 
Tuota sf mittaa oonki ihmetelly että vaikka mulla ei kovin sangen suurelta tuo maha näytä ja painokaan ei ollu viime neuvolassa noussu ku maltilliset 6 kg koko raskaudessa niin se mitta kuitenkin huitelee yläkäyrillä :D no, pääasia että vaavi kasvaa! Toisaalta oon tosi lyhyt (155cm) niin tämäkin maha saa mut jo näyttämään plussapallolta :D

Pikkumyy 31+0
 
Pikkumyy93, mä pääsen ensi maanantaina neuvolaan, katsotaan vieläkö heilutaan yläkäyrän lähellä - mulla on vasta yksi "piste" sf-käyrässäni. Se on keski- ja yläkäyrän puolivälissä.
 
marrre, oisitpa nähny mun miehen ilmeen kun näytin sun masukuvan :D kyllä loksahti suu auki! Sanoi että on siinä kantamista kun näytät muuten niin hoikalta :) jaksamista siis kanniskeluun! :D
 
Takaisin
Top