Masukuvia !

Siis mihin ihmeeseen vauva mahtuu sun mahassa Liljankukka_?? Mä en voi käsittää et jollain on noin pieni maha näillä viikoilla :D mun maha on ollut samaa kokoa varmaan alle 20-raskausviikolla :eek:

Mun maha on säästyny raskausarvilta toistaiseksi vaan tissit on täällä kyllä turvonneet niin ettei arvilta oo vältytty. :o

Miulla tuntuu että on tullu arpia välille tissit-polvet. o_O Mahassa oli pitkään näkyvissä yksinäinen pieni arpi navan yläpuolella mutta voisin vannoa että yhessä yössä putkahti noin triljoona lisää. Noh, onpahan taisteluarpia sitten, ei nuo niin kauheasti haittaa. :p

Kiitos kommenteista :) mullaki on muutama pikkuarpi tullu pari viikkoa sitten navan lähelle, mutta eivät näy ainakaan tuossa kuvassa. Onneksi ovat vielä kovin pieniä, saisivat sellaisina pysyäkin. Mulla tuli jo teini-iässä ihan riittävästi arpia tisseihin ja lantioon. Tissit ei oo kasvanu vielä yhtään, mutta ovat kovemmat.

Ihania kuvia! Liljankukka, sulla melko ninja-vauva, siellä lymyää melkein piilossa :) söpö pikkumasu!

Kiitos Justiina89 :) Äiti otti minusta vaikka kuinka ja paljon kuvia ja mua harmitti kun ei mies ollut kotona, olisin napannu kuvaan mukaan :D

Takaisin