Masukuvia !

Oon 173cm pitkä, en mä tiedä onko mulla pitkä selkä... Ehkä :D Esikoista kun odotin kaks vuotta sitten niin mulla oli suht pien masu synnytykseen asti vaikka meni viikolle 43 ja vauva oli ISO! Reilu 5kg ja 56cm. Jossain siellä se oli sillonkin hyvin piilossa :D sukulaiset arvioi että kun on niin pieni maha niin on pieni ja siro vauvakin, no ei ollut! Mun isosiskolla on nyt isompi maha kun mulla sillon viikolla 43 vaikka ollaan suht saman kokoisia ja se on nyt viikolla 33 "vasta" :D Hassua...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Huomenta! Tänään siis 26+4 ja alkaa se jo olee melkonen :D

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Tänään rv 28+5, ja tää kasvutahti on kyllä jotain valtavaa :rolleyes:

image.jpg
Millainenkohan pallo tää on sitten vajaan kolmen kuukauden päästä, apuva.. Mahan malli taitaa edelleen olla selvä poikamasu!

Ekaa kertaa törmäsin tähän keskusteluun vasta tänään niin nyt tulen ensimmäistä kuvaa laittamaan. Kateellisena kattonu muitten mahoja samoilta viikoilta kun täällä mennään eli 16+4 tänään. Joko tää sitten jossain kohtaa kasvaa nopeesti tai jää pieneks. ImageUploadedByVau Foorumi1407686555.074699.jpg

Nii ja omat farkut ei kyllä enää mahdu kunnolla mut kiva silti jos vähän edes isompi olis, tosi pitkään ollu jo samankokonen.

Varmaankin Feliddzi, koska tää on marraskuulaisten ketju :D

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin