Masukuvia !

22+0 tänään poks :)
Ei oo mielestäni muuttunu kuukauteen ollenkaan, painoa tullu jonkin verran mutta mahan koko on vakio..
Tyttömahaksi tätä on jo sanottu, jää nähtäväksi :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1404881595.881242.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1404881595.881242.jpg
    182.7 KB · Katsottu: 115
Ihania vatsoja :) Ja ihan täysin OT; mä en tajua miks äitiysvaatteita myydään just noilla poikittaisilla raidoilla, mikä leventää entisestään :D Ite en välitä millaselta norsulta näytän ja omistan kans muutaman tollasen vaatteen, mut tuli vaan mieleen kun jossain vaatteita pyörittelin... :D

Lilliputtis, jos ne on just siks ku on tässä tilassa levee muutenkin? :D
Tai ei tietty kaikki...
Täytyy tunnustaa et enpä ole mokomaa koskaan edes ajatellut, en huomaa efektiä enkä kyllä välitäkkään. Ainoa mikä mulla ratkaisee on se et saan tän pikkupömppikseni paidan sisäpuolelle :)
Housut jos löytäisin edes yhdet mukavat ja oikeet äippähousut niin oisin ikionnellinen...

Musta parhaimmat housut jalassa on mamalegginsit! :D

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Mä en oo oikeen leggarityyppiä... Niitä on kyllä muutamat, mutta haluaisin yhdet normaalit äitiyspökät/farkut. Mä oon liian pitkäkoipinen kaikkiin hoisuihin, mutta onneks on kesä ja mekot ja leggarit :)

Mä oon aika lailla käyttäny legginssejä jne. vaan mahan alla, sit on ollu joku paita tai toppi mikä on riittäny mahan päälle hyvin. Kun oli kylmempää, mamaleggarit lämmitti vatsaa :D Housuista en ite kans välitä, kiva kun voi käyttää mekkoja suurimman osan raskautta ja normivaatekaupoista saa pitkiä pitkiä toppeja jne. jotka käy hyvin äitiysvaatteista :D Paljoo ei oo tarvinnu ostaa.

Mä oon löytänyt kirppikseltä suurimman osan mun äitiyshousuista, töihin piti ostaa mustat pitkät ja caprimittaiset, ne ostin uusina. Mutta noista farkkulöydöistä oon iloinen, ne on kuin uusia ja muutaman euron per pari maksoivat, oisko ollut jotain 6€?, eli yksien farkkujen hinnalla sain hyvinkin koko raskausajaksi farkut. (Olettaen ettei tarvitse vielä isompia loppuraskaudesta ostaa...) Ja ah sitä mukavuutta! :)

Kesäloma mennee lähinnä mekkolinjalla (vaakaraitaakin löytyy täältäkin!) ja muutamissa shortseissa jotka mahtuu.

Mulla ei ollut esikoista odottaessa yhtäkään äitiysvaatetta, saa nähdä tuleeko tämänkään aikana.. Tuskin :D

23+1. Eli 4viikon väli edellisestä kuvasta :) Todella nopeaa tahtia kasvaa ainakin minun massu. Siihen on nyt myös ilmestynyt ensimmäisiä vaaleita raskausarpia muutamia. Lieneekö vanhoja jotka tulleet esiin vai uusia..

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Liitteet

• 1405521399170.jpg
    1405521399170.jpg
    21.3 KB · Katsottu: 109
Takaisin