Masukuvia rv 29 ->

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja alina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
melela, me vaaditaan vikaa kuvaa! [:D]

tinkerbellillä söpö ja muhkee pöde [:)]

Palloni mun [:D]
Tää saa nyt olla se viimenen mahakuva [:)]

Eipä se oo enää juurikaan muuttunu viime viikoista. . ?!  tai ainakaan mun mielestä..
Miksihän se näyttää omaan silmään aina et pötsi roikkuu paljon alempana mitä näin kuvissa [8D]

Ihania vattoja taas! Melelalla on kyllä mainio [:)]

Tässä olisi sitten oma masuni viikolta 36, kyllä se on kasvanut [:)] Ei paljoa, mutta jonkin verran kuitenkin. Tänään kuuleekin sitten kuinka paljon nainen on itte pyöristyny [:D]

Oho tulipas taas iso kuva [:D]

Pitkästä aikaa täältäkin kuvaa. Laitoin vertailun vuoksi tuohon viereen tuon edellisen massun. [:)]
Eli vasemmalla rv 30+0 ja oikealla rv 37+1.

Tässäpä vähän vertailuja ajankuluks..

Ensin rv 13+1 ..ja sitten.. 21kg & 24+3 raskausviikkoa myöhemmin (37+4)

..eipä tähän voi muuta todeta, kuin että voihan läski! ..tissitkin on kadonnu masun tieltä [:D]

Ootte ÄRSYTTÄVÄN laihoja, mä olin viimeisilläni ku ryhävalas ja edelleenkään 3 viikkoa synnytyksen jälkeen ei paljon siitä ryhävalaasta jälkeen jäädä. ÄR! [:'(]

jos osaisin liittää tänne kuvia, liittäisin. Näkisit, sassykissa, että nää 21 lisäkiloa ei kuule näytä laihalta.
Mussa on niiin paljon ylimäärästä että huhuh. Jalat on pallot, maha on pallo, kädet on PALLOT.

Ehkä ne kilot aikaa myöten katoaa. Sassykissa, ymmärrän sun tuskasi. Mulla on tosi scheisse fiilis näistä kiloista (hyväksyn kyllä sen et vauva ja sen tarvitsemat sydeemit painaa ja muutama rasvakilokin on varmaa ihan hyväksi, mutta eikö kahdenkymmenen tietämillä olla menty jo vähän överiksi[:D]...että ei se vauva nyt varmaa niin paljon vararavintoa ois äitiinsä tarvinnu...)

Tsemppiä pallomahoille<3. onneks saadaan ihanat palkinnot tästä pienestä vaivasta, että luovutetaan kroppamme pikkuasukin kodiksi.
Muistakaa, että kun vaavi on noin vuoden, suurin osa kiloista yleensä on kadonnut. Tajusin sen itse, että vuosi elämästä on lyhyt aika.
Loppuelämäkin aikaa laihduttaa jos tarve oikeasti vaatii...sit imetyksen jälkeen.

Eipä tässä kovinkaan laihaks itteään tunne.. jouduin ottaan eronkii tosta kihlatusta, kun ei sormus mennykään enää takas sormeen kun sen hetkeks pois otin [8|] [:D] ..ja muutenkin jalat on pallona ja naama on pallona ja on tässä yhtä palloa koko nainen.

Mutta siis ymmärrän sassykissa tuskas, eletään silti siinä toivossa että kyllä me ryhävalaat jossakin vaiheessa takas vanhoihin mittoihin päästään jos vaan kovin tahdotaan! [8D]

Mul on rechaka kans näistä kiloista aika morkkikset.. sitä vaan miettii että olisko pitäny jotenkin syödä toisella tavalla tai tehä jotain toisin. Kyllä sen 15kg hyväksyis ihan eritavalla kun reilu 20.. varsinkin kun tietää että tässä on vielä viikkoja aikaa saada vielä lisää näitä kiloja. [:'(]

Tässä olisi viikolta 37 ensimmäinen kuva, kyllä tämänkin mamman vatta on kasvanut, ottanut oikein kasvupyrähdyksen, muttei mikään ihmekään, kun vauva on kuitenkin noin 3000g [:)]

Onhan Tarusen massulla kokoa jo kovinkin[:)]  Näyttäis olevan jo laskeutunut alaspäin vai näänkö ihan omiani?[:D]

tinkerbell84, juu on se laskeutunut jo, onneksi. Hiukan helpompi hengittää, kun ei ole ihan koko ajan kiinni kylkiluissa [:D] Tosin vauva aina välillä nostelee itseään, jolloin olo on taas semmonen ihanan tukala [:D]

Tossa kuvassahan toi Tarusen massu näyttää jo hyvinkin kasvaneelta [:D] Ehkä se tosiaan hukkuu vaatteiden alla sun pituuteen. Ihana massukka kuitenkin!!

ihana massu tarusella [:)] ja heti tokana silmilleni hyökkäsi myös aivan ihana nasu-matto <3 mulla on samanlainen [:)]

On jo ihan mukavan kokosta palloa kaikilla.. ja kyllähän sieltä vaatteiden alta paljastu Taruseltakin kiva plussapallo! [:)]
..pitäisköhän sitä vielä yrittää räpsiä omasta muhkusta kuvia. Nyt kun ei koskaan tiedä mikä kuva jää viimiseks [:)]

Takaisin