Masukuvia alkuraskaudesta

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja melela
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle just tänään työkaverit ennusti poikia, ku eix se niin mee jos masu näkyy kunnolla vaan sivulta ni sillon tulee poika, mut jos leviää joka puolelt ni tyttö tulee...kuka si uskookin tuohon[;)]
Ni mulla vaikuttaa tohon masun kokoon se ett siel on kaks...

No noi ennustukset on kyllä ihan tuulesta temmattuja [:D] Mullekin on osa sanonu noin ja osa puhuu, et tyttöä odottaes tekee eri asioita mieli ku poikaa ja tytön aikana oksettaa enemmän ku pojan ja toiset taas sanoo just päin vastoin [:D], mutta msj, tehä voitte saada vaikka molemmat [:)]

Mulla kanssa tuntuu että välillä maha on enemmän esillä [:D] Kai se riippuu sitten siitä vauvan asennosta, koska toisinaan se on selällään maatessakin ihan siinä pinnassa ja välillä selkeesti jommalla kummalla puolella [:D]

No voi kökkö... en saa kuvaa liitettyä.... [:(] Tulee vaan teksti C:\fakepath\23.5.2010 ei tueta ??????

onkohan sulla iines* kuva jossain sellasessa tiedostomuodossa, joka ei tänne foorumille käy? ..tai liian iso tms?

on kyllä ihana muhku [:)] oon jäänyt sittenkin paaaljon jälkeen sun mahasta [:D]

mutta onhan meillä päivissäkin eroa. [;)]

No kieltämättä tuo masu on kasvanu kyllä aika valtavan paljon :) aika kookas pallo jo :D mitähän se on esim parin kuukauden päästä :O ? huh :D jos siellä asusteleeki kaks??? :D

Melela sulla onkin tosiaan kivan kokoinen masu [:)] Josko sielä tosiaan oliskin vaikka kaksi vauvaa [;)]

Mulla ei ole epäilystäkään masusta, kyllä asiakkaat huomaa heti ja ne jotka ei vaan uskalla kysyä niin TUIJOTTAA aivan estottomasti [:D][:D][:D] Joskus tekis mieli oikein esitellä niille se maha ja sanoo että juu rohkeesti vaan, oon mä raskaana [:D]

Melela, just oltiin torstaina monikkoperheiden perhevalmennuksessa jossa yksi kaksosten äiti kertoi että oli rakenne ultrassa vasta saanut tietää että sieltä oli kaksi tulossa[:)]

tulitikku: selvästi kasvanu viime kuvasta! :)

mullaki ois tänään kuvapäivityksen aika, mut taitaa siirtyä huomiselle...

msj: joo oon kuullu monelta, et vasta rakenneultrassa ja vielä senki jälkeen on tullu tieto et oottaaki kaksosia :) minun mummi on kaksonen, ja hänen äiti oli kaksonen, sit isä on kaksonen nii ei kait se ois mikään ihme jos tulis kaksoset. vaikka sitä sanotaan et kaksosuus periytyy enemmänki äidin puolelta, mut eihän sitä koskaan tiiä. mummi vähä jo toivooki et tulis jollekki kaksoset et perinne jatkuis [:D] oispa urakkaa ainaki, jos syntys kaks.. huono puoli tässä nyt vaan on se, et mun mies lähtee armeijaan ku vauva on 8 kk ikäinen, ja jos niitä ois kaks nii huh oisin yksin sit kahen pienen vauvelin kans!

melela, joo, on se masu isompi ku viime viikolla mut tänään oli aika turvonnut olo kun heräsin. voi siis olla et iso osa on sitä turvotustakin. onhan sulla niin muhkea masu ettei olis mikään ihme jos siellä olis kaks! kun tota sukurasitustakin on ja kaikkee, jännää!

Mulle on yhtäkkiä tullut vaateongelma, viimeviikolla kaikki farkut meni jalkaan, tällä viikolla vaan yhdet. Tässä syy [:)] RV 17+2 ja pullahtanut ihan yhtäkkiä. Poikaystäväkin kysyi eilen että "hetkinen, mistäs toi maha yhtäkkiä tohon on tullut?! JO OLI AIKAKIN!" [:D]

innostuin väsäämään tommosen vertailukuvan [:D] maha muuttanut muotoaan.

ja turvotus häippässyt.

Takaisin