Masukuvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jetsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
2570776ac9dcb74702a67b056a157205

Rv. 30+3

Oijoi, olipas ihana käydä läpi tää masukuvien ketju. Niin söpöistä pikkumahoista tullut vielä söpömpiä pallomahoja:love017
Laitanpa vielä oman masukuvankin, kun tuntuu että viime viikkoina on tullut kova kasvupyrähdys:woot: Ei masu kyl näytäkään niin isolta tuossa kuvassa...
Viikot 32+5 nyt.IMG_20161204_185853.jpg

Oijoi, olipas ihana käydä läpi tää masukuvien ketju. Niin söpöistä pikkumahoista tullut vielä söpömpiä pallomahoja:love017
Laitanpa vielä oman masukuvankin, kun tuntuu että viime viikkoina on tullut kova kasvupyrähdys:woot: Ei masu kyl näytäkään niin isolta tuossa kuvassa...
Viikot 32+5 nyt.View attachment 47132

Onpas siulla siro maha :)

Onpas siulla siro maha :)

Niin on, ja välillä ihan harmittaa kun ihmiset ei edes tajua että oon raskaana, vaikka omasta mielestä olo on erittäin pinkeä ja tukala:hilarious:

Myös kummiksi alkava ihmetteli mahaa ja sanoi vakaasti että kyllä se tuosta alkaa pian kasvaa, vastasin vaan että kiire tulee jos meinaa isonki mahan tässä vielä kasvattaa:grin

Niin on, ja välillä ihan harmittaa kun ihmiset ei edes tajua että oon raskaana, vaikka omasta mielestä olo on erittäin pinkeä ja tukala:hilarious:

Myös kummiksi alkava ihmetteli mahaa ja sanoi vakaasti että kyllä se tuosta alkaa pian kasvaa, vastasin vaan että kiire tulee jos meinaa isonki mahan tässä vielä kasvattaa:grin

Elä sure! Mulla on iso maha. Näkyy kaikissa muissa vaatteissa paitsi takin alta. Vaikka siinäkin pientä pömpötystä voi havaita.
Tänään apteekissa ostelin raskausrasvaa ja apteekkari kyseli että tuleeko kevät vauva. :'D
Vastasin että toivottavasti ei, mielellään kuukauden sisään.
Eli mitään ei näe. Monet varmaan katsoo etttä "ompas lihava". :D
Kerranki ei haittaa vaikka joku pitäis lihavana! :D

Elä sure! Mulla on iso maha. Näkyy kaikissa muissa vaatteissa paitsi takin alta. Vaikka siinäkin pientä pömpötystä voi havaita.
Tänään apteekissa ostelin raskausrasvaa ja apteekkari kyseli että tuleeko kevät vauva. :'D
Vastasin että toivottavasti ei, mielellään kuukauden sisään.
Eli mitään ei näe. Monet varmaan katsoo etttä "ompas lihava". :D
Kerranki ei haittaa vaikka joku pitäis lihavana! :D

Hehe! Mullakin maha talvitakin alla näyttää vain kunnon olutmahalta, mitään söpöä vauvamahaa tuskin kukaan veikkais:hilarious: välillä yritän -outoa kyllä- NÄYTTÄÄ enemmän raskaana olevalta ja oikein vaapun mahani kanssa. Tää on niin erikoinen tilanne et haluun kaiken irti siitä niin kauan ku raskautta viel kestää!

Mä taas yritän kaikin mahdollisin keinoin olla vaappumatta, mut en kuulemma onnistu siinä kovinkaa hyvin! :grin Nivusiaki repii kävellessä niin, että pahaa tekee, mut ei se auta ku yrittää. Mulla onneks ihan selvä pystyvatsa, niin ei pitäs jäädä kellekää epäselväks miks kävelen ku humalainen pingviini :wink

Takaisin