Masukuvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jetsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muistan myös ekassa raskaudessa kuinka malttamattomana oottelin masun kasvua ja ihan niinkuin enough tuossa edellä, niin mulla myös pompsahti masu näkyviin vasta joskus 20 viikolla, tokalla kerralla masu alkoikin jo näkymään paljon aikaisemmin ja nyt kolmannessa samoin. Mulla on myös eteenpäin kallistunut kohtu joten se myös edesauttaa asiaa.

Niin kauniita masuja kaikilla :Heartbigred
Muistan myös, kuinka esikoisen aikaan odotin niin näkyvää kumpua :) Kyllähän se lopulta pompsahti, joskus lähempänä rv 25. Mitä enemmän raskauksia, niin sitä aikaisemmin tuntuu pullahtavan :rolleyes:

Tänään 19+1. Edelleen vain lihava olo, vaikka kyllä jo vauvamasuksi tunnistaa.

Liitteet

• 2016-08-30 14.50.11.jpg
    2016-08-30 14.50.11.jpg
    441.9 KB · Katsottu: 176
Mie en saa ladattua kuvaa! Näytän lähinnä kyllä siltä, niinku odottaisin tyynyä o_O Kännykällä yritin ladata tiedoston ja herjaa koko ajan, että on liian iso!!! :p raskausviikot tännään 19+1:Heartred

Muokattu viimeksi:
Oli pakko tehdä tämmöinen vertailukuva. Vasemmalla edellinen raskaus ja oikealla nykyinen. On noissa sentään vähän eroa, mutta hurjasti aikaisemmin olen iso kuin edellisellä kerralla. Eka kuva siis viikolta 30 ja toka nyt tänään otettu eli viikolta 19 :wink

Liitteet

• mahat.png
    mahat.png
    499.2 KB · Katsottu: 204
Ihania kuvia! :)
Itse joudun piilottelemaan massua töissä.. Vapaa-ajalla sentään uskaltaa vähän rennommin pukeutua.

Oon ihmetelly miten on ees mahdollista et nyt kun kolmas tulossa ni maha on paljon pienempi ku esikoista odottaessa?! :wideyed:
Onneks vauva ainakii kehittyny hyvin ku liikkeet tuntuu ulospäin jo helposti:Heartred
Torstaina rakenneultra ja sit saa ainakii mielenrauhan:grin

2016-08-29 07.52.20-1.png
Tässä edellinen raskaus viikolla 19

2016-09-04 09.00.31-1-1.jpg
Tässä maha nyt rv 20

Kokemusta kellään tälläsestä?:oops:

Ei oo kokemusta vastaavasta, mutta pari ehdotusta mistä voisi johtua:
Ootko muuttanut ruokavalioa ja joku turvottaa nyt vähemmän?
Oisko edelliset odotukset löystyttäneet ja leventäneet lantiota ja kohtu mahtuu ns. lantioon nyt enemmän kuin edellisissä?

Paino nyt kilon alhaisempi kuin edellisessä.
Viimeksikään ei kyllä turvotuksia ollut koko raskausaikana.
Tuosta en osaa sanoa voiko lantio löystyä niin että sinne päin mahtuisi enemmän.
Viime odotus päättyi jo 32 viikolla sektioon ja esikoinen syntyi 41 viikolla eli periaatteessa vasta yksi kokoaikainen raskaus takana :rolleyes:

Ja riippuu myös onko vatsalihakset miten hyvässä kunnossa ennen raskautta, jos on ni sillon ei näy niin helposti ulospäin mutta jos ei ni näkyy aiemmin. Aika moni juttu vaikuttaa :)

Mun pitäis varmaan tehdä tommonen samanlainen vertailukuva kun enough on tehnyt :woot:
Välillä tuntuu että maha on nyt 20. viikolla suunnilleen samankokoinen, kun viimekerralla siellä 30 viikon paikkeilla... Mutta tiedättekös, en oo ottanut tässä odotuksessa vielä yhtään mahakuvaa. Pitää kyllä korjata tilanne tällä viikolla kun tulee 20+0.

Mulla taas tuntuu vaihtelevan päivän mittaan vatsan koko tosi paljon. Aamulla jos vetää vatsaa sisään, niin näyttää niin kuin ei odottaisi ollenkaan ja iltaisin taas välillä on niin valtavan pinkeä pallo tuo vatsa että oikein nahkaa kiristää. Huomenna 20+0.

Mullakin vatsan koko vaihtelee jonkin verran päivän mittaan. Mutta mä en kyllä pysty vetämään vattaa sisään ollenkaan, vaikka olen sitä aikoinaan paljonkin harrastanut:grin missään vaiheessa päivää ei vatsa siltikään näytä siltä, etten raskaana olisi... Ja se on musta kiva juttu se! :wink Nyt 20+4

b50a42c0d70659b2ca994757ce601214
kuva pari päivää sitte :)

Takaisin