Masukuvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jetsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä yritän miehelle ja parhaalle ystävälle selittää että "vatsa tuntuu erilaiselta". Ei kuuleman näytä. Painoa on tullut pari kiloa ja tuntuu että asiakkaat kattrli töissä jo kaks kuukautta sitten.
Aina on ollut vatsaa, ja rupesin viikolla 15 ottamaan vatsakuvia joka perjantai, eli nyt on kaksi kuvaa. Harmittaa kun en nyt yhtään osaa tulkita mikä on omaa vatsaa ja mikä vauva vatsaa... Ihanan pyöreitä pallomasuja teillä! <3
Mulla ihan sama juttu! Kova on ja pinkee, mut hirmu iso jos siel on vaan 15cm vauveli! :) Halusin nähdä the vauvamasun, niin menin selälleen maate ja vedin pikkusen vatsaa sisään, otin kuvan ja rakastuin! Ihana pieni kumpu sieltä löytyi!:Heartred

Täällä tämmönen makuultaan..
d93c67b929bc6124ea3966e3d651f7b5
rv 17+3

Mä alan jo hätäillä! :wtf 18+0 ja eilen saunan jälkeen koitin ottaa tolleen pötköllän kuvan niinku tirpana90. Ei tullu sivukuvaan yhtään edes kumpua näkymään. Seisoen sivukuvasta jotain mahantapaista havaittavissa, mutta menee helposti esim ruokailupömppiksen piikkiin. Koon 30 työpaidat ja liivi edelleen käytössä. Työhousut jouduin kyllä jo kuukaus sitten vaihtamaan mammahousuihin kun ei mee suoris housuis enää vetska ja hakanen kiinni. Rakenneultra 15.9. Kauan pitää jaksaa vielä odottaa ja toivoa että pullalla on kaikki ok.

Ihania ja selkeitä vauvamasuja teillä muilla! <3

Älä suotta vertaile Ipa. Jos olet hoikka ja ensiraskaus, niin eihän se maha välttämättä tule kuin puolenvälin jälkeen. Mullakin on muutenkin läskimahaa sen verran että aina on sivuprofiilissa ja vähän mahalteenkin. Kohtu on vielä melko pieni ja uppoaa hyvin kudoksiin, varsinkin jos vielä taaksepäin kallellaan.

Kiitos Anjuska. Sepä se kun kaikki raskaudet erilaisia niin ei saisi verrata muihin. Kyllä mä varmaan melko pienikokoinen. Jospa tää olis tosiaan sitä.

Ipa86; Minullakaan ei ole vielä kunnon vauvamahaa ja tänään 19+0. Liberon sovelluksessa naisesta otettu sivukuva neljän viikon välein, eikä hänelläkään mitään merkittävää vatsaa ole vielä alle 20 viikoilla. Joten eiköhän tuo mahan kasvukin ole yksilöllistä siinä missä raskaudet muutenkin :wink
Itsekin monesti katsonut noita muiden masukuvia kateellisena ja huolestuneena, kun oma vatsa vielä niin pieni. Itsellänikin on eka raskaus ja melko pienikokoinen olen, joten jospa siinä olisi meille selittäviä syitä. Mulla ru 13.9., joten vielä riittää jännitettävää. Kunpa kaikki tosiaankin olisi hyvin:)

Mullakin on töissä vielä 32koon kauluspaita ja 34 suorathousut. Paita vielä menee, mut housuista jouduin siirtämään nappia eteenpäin :D

Vatsa kasvoi selkeästi tällä viikolla niin että mieskin selkeästi innostui ja alkoi kutsumaan möhömahaksi. :) Välillä on kuitenkin pienempi.. otan edelleen viikkokuvia, mutta vanhat kuvat pitäisi siirtää uuteen puhelimeen että voisi vertailla. Mäkin kokeilin tätä selälleen kuvausta vatsaa jännittäen. Pieni pömppö siinä on. <3

Liitteet

• 1472405825667.jpg
    1472405825667.jpg
    21.7 KB · Katsottu: 152
Voi onpa teillä ihania ja selkeästi erottuvia vauvamassuja :) Täällä ei vielä kovin kummoista masua ole, housut kyllä kiristää ja niihin on pitänyt keksiä yhtä sun toista, mutta muuten on vielä aika vaatimaton kumpu.. viikot 18+4. Mulla on kyllä taaksepäin kallellaan oleva kohtu, että johtuisko siitä. Ja lisäks oon aika pitkä ja lääkärin mukaan siitäkin syystä kohtu voi piilotella vielä pitkään tuolla uumenissa. Vähän vaan minäkin jo malttamaton että millon sen voi oikeasti tunnistaa raskausvatsaksi :rolleyes: Iltaisin maha on isompi mutta se on kai vaan turvotusta :confused:

Mulla tuli maha kunnolla esiin esikoisen kanssa vasta joskus 20 viikon jälkeen. Vatsalihaksilla kesti antaa periksi. Sitten se pompahti vähän niinkuin kerralla pömpölle. Nyt toisella kertaa maha pömpähti heti. Tuntuu, että heti kun tuli plussa tikkuun, niin vatsalihakset vaan luovutti ja kaikki turvotus pääsi pömpöttämään täysin vapaasti. Kroppa muistaa vielä miten levähdetään :hilarious:

Kohtu on vielä reilusti navan alapuolella eli melkein kaikki pömpötys on suolistoa, joka on pungettu normaalia ylemmäs ja jota vatsalihakset ei pidä ruodussa. Mut kivalta vauvamahalta se näyttää :p

Takaisin