Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vähän aikaa tuijotin suu auki
Minkähän kokoinen sä oot sitten lopussa, kun jo nyt noin valtava
Ja sun masu on tosi kaunis 
View attachment 40133 Tällainen pallo täällä :D Viikkoja 13+4.

Mulla ei oo yhtään kuvaa kaksosten odotusajalta ku toi hemmetin tietokone päätti pimahtaa ennen ku kuvat oli siirretty minnekään muualle. Mun kaveri viel otti musta bikinit päällä kuvia ennen synnärille lähtöä (38 viikolla käynnistettiin), ja sinne meni kaikki, ja vaikka kuinka paljon muitakin kuvia. Ei pikkasen ottanu päähän. Onneksi virheistä oppii, nyt on vähintään parissa paikassa kuvia tallessa! Mut +30kg tuli, vauvat painoi 3300g ja 3850g, et siitä voi päätellä jotain :D
Hahaha... Jep, pallo mikä pallo, ja mikä huvittavinta, mulla paino edelleen sama mikä ennen raskautta :D Mä veikkaan et musta tulee iso, olin ihan jäätävän kokonen viime raskaudessa (kaksoset) ja kait se jotenkin vaikuttaa kun kohtu kuulemma muistaa aina edellisen raskauden..? Ja mun vauvat ei oo ollu mitään pieniä, vähän jännittää taas. Yksi on tulossa, se on pariin kertaan tarkastettu, ja mahaa ei takaa nää, edessä jälleen kaikki (ainakin vielä). Tätä ei vaan hirveesti piilota kun työt kutsuu viikon päästä... Näillä mennään, mammavaatteet on kovasti käytössä :D
Tänään otettu eli 14+1 :) Kyllähän tää maha turpoaa iltaa kohden, mutta kyllä se aikamoinen pallo on jo aamulla. Mulla on kohtu tosi voimakkaasti eteenpäin ja vatsalihasten väliin jäänyt tosi iso väli jo edellisten raskauksien jäljiltä, joten saa nähdä mitä tämä raskaus tuo tullessaan. Mutta turha murehtia etukäteen!