Masukuvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jetsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Apua obko tuol oikeesti vaan yks vauva :o tai siis kun ite ootan niitä kaksosia ja hhvä että maha on viel edes kasvanu :D

Nyt täytyy sanoa, notta ristus Helinä mikä masu :wideyed: Vähän aikaa tuijotin suu auki :hilarious: Minkähän kokoinen sä oot sitten lopussa, kun jo nyt noin valtava :grin Ja tämä siis hyvällä, mä rakastan vauvamasuja, mitä isompi sen parempi :Heartred Ja sun masu on tosi kaunis :happy:

Hahaha... Jep, pallo mikä pallo, ja mikä huvittavinta, mulla paino edelleen sama mikä ennen raskautta :D Mä veikkaan et musta tulee iso, olin ihan jäätävän kokonen viime raskaudessa (kaksoset) ja kait se jotenkin vaikuttaa kun kohtu kuulemma muistaa aina edellisen raskauden..? Ja mun vauvat ei oo ollu mitään pieniä, vähän jännittää taas. Yksi on tulossa, se on pariin kertaan tarkastettu, ja mahaa ei takaa nää, edessä jälleen kaikki (ainakin vielä). Tätä ei vaan hirveesti piilota kun työt kutsuu viikon päästä... Näillä mennään, mammavaatteet on kovasti käytössä :D

No ei varmasti piilotella enää :grin toi voi hyvinkin tosta onneks tasaantua! Mielenkiinnolla näkisin sun kaksosmasun isoimmillaan :rolleyes: oon niin kade teille ketkä saatte ison pyöreen mahan! Jospa mäkin nyt tokassa raskaudessa jo saisin :shy:

Mäkin oon lopussa näyttänyt siltä, että odotan tyynyä syntyväksi parin kuukauden päästä :grin

Mulla ei oo yhtään kuvaa kaksosten odotusajalta ku toi hemmetin tietokone päätti pimahtaa ennen ku kuvat oli siirretty minnekään muualle. Mun kaveri viel otti musta bikinit päällä kuvia ennen synnärille lähtöä (38 viikolla käynnistettiin), ja sinne meni kaikki, ja vaikka kuinka paljon muitakin kuvia. Ei pikkasen ottanu päähän. Onneksi virheistä oppii, nyt on vähintään parissa paikassa kuvia tallessa! Mut +30kg tuli, vauvat painoi 3300g ja 3850g, et siitä voi päätellä jotain :D

Mulla ei oo yhtään kuvaa kaksosten odotusajalta ku toi hemmetin tietokone päätti pimahtaa ennen ku kuvat oli siirretty minnekään muualle. Mun kaveri viel otti musta bikinit päällä kuvia ennen synnärille lähtöä (38 viikolla käynnistettiin), ja sinne meni kaikki, ja vaikka kuinka paljon muitakin kuvia. Ei pikkasen ottanu päähän. Onneksi virheistä oppii, nyt on vähintään parissa paikassa kuvia tallessa! Mut +30kg tuli, vauvat painoi 3300g ja 3850g, et siitä voi päätellä jotain :D

Eikä, toi kuvien menettäminen :sad001 vau mitkä mitat kaksosilta :eek: älyttömän hyvät!!

Miulla tuntuu navan alapuolella pieni masu, semmonen pieni ilmapallo, aina aamuisin, mutta sitten iltaa kohden tupeaa turvottamaan ja se ilmapallo on sitten ihan koko masu ja näyttää että olisin jo yli puolivälin. Turvottelukin on vähän vaihtelevaa, kaikkina iltoina ei sitä juurikaan ole ja välillä niin että on ihan tukala olla. Joskus se saattaa alkaa jo aamulla. Mulla on nyt 14+3.

Hahaha... Jep, pallo mikä pallo, ja mikä huvittavinta, mulla paino edelleen sama mikä ennen raskautta :D Mä veikkaan et musta tulee iso, olin ihan jäätävän kokonen viime raskaudessa (kaksoset) ja kait se jotenkin vaikuttaa kun kohtu kuulemma muistaa aina edellisen raskauden..? Ja mun vauvat ei oo ollu mitään pieniä, vähän jännittää taas. Yksi on tulossa, se on pariin kertaan tarkastettu, ja mahaa ei takaa nää, edessä jälleen kaikki (ainakin vielä). Tätä ei vaan hirveesti piilota kun työt kutsuu viikon päästä... Näillä mennään, mammavaatteet on kovasti käytössä :D

Onko tuo maha sulla jo heti aamusta alkaen? Onkohan siinä paljon turvottelua? :) Onhan se jos sulla on kaksoset edellisen kerran ollu, niin varmasti paikat muistaa sen :)

Ihana nähdä että muillakin jo pömppää. Mulla oli esikoisen kanssa tälläinen kessi ehkä viikolla 20 ja nyt vasta 13 menossa :/ Itse kohtu on pieni pömppä aika alhaalla, mutta illmeisesti se on työntänyt muut sisuskalut tieltään tosi ylös. Navan kohdalla sellainen jäätävä pömppis. Ihan kuin olisi syönyt kaksi päivää pelkästään sipulia ja herneitä... Kaasupallon näköinen, vaikkei edes kaasuta :D

image.jpeg Tänään otettu eli 14+1 :) Kyllähän tää maha turpoaa iltaa kohden, mutta kyllä se aikamoinen pallo on jo aamulla. Mulla on kohtu tosi voimakkaasti eteenpäin ja vatsalihasten väliin jäänyt tosi iso väli jo edellisten raskauksien jäljiltä, joten saa nähdä mitä tämä raskaus tuo tullessaan. Mutta turha murehtia etukäteen!

8ea3537c17c6a6c987611b11d2563536

Just eilen otettu, rv 17 :)

Mä yritän miehelle ja parhaalle ystävälle selittää että "vatsa tuntuu erilaiselta". Ei kuuleman näytä. Painoa on tullut pari kiloa ja tuntuu että asiakkaat kattrli töissä jo kaks kuukautta sitten.
Aina on ollut vatsaa, ja rupesin viikolla 15 ottamaan vatsakuvia joka perjantai, eli nyt on kaksi kuvaa. Harmittaa kun en nyt yhtään osaa tulkita mikä on omaa vatsaa ja mikä vauva vatsaa... Ihanan pyöreitä pallomasuja teillä! <3

Takaisin