Masukuvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jetsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harmikun tässä ei taida puhelimesta saada siirrettyä kuvaa tähän..

Mutta mullakin aivan jäätävää turvotusta. Huomaa hyyyvin helposti, sillä olen aina ollut lievästi alipainoinen ja todella laiha vatsan kohdalta. Nyt kaukana siitä, mahaan sattuu aivan älyttömästi kun se vain yks kaks on turvonnut niin kovin...

Harmikun tässä ei taida puhelimesta saada siirrettyä kuvaa tähän..

Mutta mullakin aivan jäätävää turvotusta. Huomaa hyyyvin helposti, sillä olen aina ollut lievästi alipainoinen ja todella laiha vatsan kohdalta. Nyt kaukana siitä, mahaan sattuu aivan älyttömästi kun se vain yks kaks on turvonnut niin kovin...
Mä ainakin oon lisänny ain kuvat puhelimel :) en vaan osaa neuvoo ku iphonella :)

Tossa kun kirjotat on vasemmalla plus merkki, painat siitä, sitten oikealla ylhäällä kolme pistettä painat niitä, ja sitten "attach picture" :) androidilla menee noin.

Hmm..ootko sä ton sovelluksen kautta täällä? Mä oon selaimen kautta enkä nää plus merkkiä :D ehkäpä lataan siis sovelluksen ja katon mitä se sanoo :p

Oi ompas tämä jännä tämän sovelluksen kautta! Hmm..mitenköhän mä löydän täältä nyt niinku ton tammimammat 2017 kohdan?? O.o että näkisin ne eri alotukset jne...o.o

Hmm..ootko sä ton sovelluksen kautta täällä? Mä oon selaimen kautta enkä nää plus merkkiä :D ehkäpä lataan siis sovelluksen ja katon mitä se sanoo :p
Joo tosiaan siis tän sovelluksen kautta :)

Mä en nyt kuvaa laita, mut mun mies kommentoi tänään ekaa kertaa "kiva toi sun maha" - ei taida pysyä kauheen kauaa enää salaisuutena:wink tänään siis neuvolan laskujen mukaan 10+4

Mä en nyt kuvaa laita, mut mun mies kommentoi tänään ekaa kertaa "kiva toi sun maha" - ei taida pysyä kauheen kauaa enää salaisuutena:wink tänään siis neuvolan laskujen mukaan 10+4

Sama täällä! Mies jo kauhisteli mun masua että kuinka iso se on verrattuna entiseen. Ei kuulemma ole kiinnittänyt huomiota niin järkyttyi :DD Ja tänään saunassa vaan katsoi mun masua ja sanoi: vauvamasu. :D Välillä tuntuu että noi miehet on ihan ulapalla :hilarious: Rv 11+0

19be5938c406c5147fa4c8eb4bdc5311

Täällä tällänen iltaturvotus 11+1 :D

Mä alan epäilee jo et oon pidemmällä, ihan hillitön pötsi jo nyt :D tai siis toivottvasti vaan turvotusta mut ei tätä enää kauaa salailla... ja kuvaa en kehtaa laittaa :D

Musta tuntuu et mun on maha tainnu jopa pienentyä. Ihan pikkiriikkisen tosta kohdun kohtaa pyöristyny mut ei muuta.

Ehkä sulla on Tirpana turvotus hävinnyt ja se oikea vauvamasu siellä :)
Paino tippuu mutta pötsi kasvaa, aamulla oli jo sellainen turvotus päällä, että pakko oli kaivaa kaapu esiin että kehtasi hakea leipää lähikaupasta.

Takaisin